תקשורת ומדיה

מאיה בוסקילה בעקיצה לנועה קירל: "העיקר שהחליטה בלב שלם"

מאיה בוסקילה, שניסתה לייצג את ישראל באירוויזיון אך לא זכתה בתכנית "הכוכב הבא" שלחה עקיצה לנועה קירל כשנשאלה על דעתה לגבי כך שכוכבת הפופ הצעירה תייצג את ישראל באיירוויזיון: "זה לא באמת משנה מה דעתי. העיקר שהיא החליטה בלב שלם"
מערכת ice | 
מאיה בוסקילה, נועה קירל (צילום פייסבוק/ מאיה בוסקילה, נועה חלבין)
מאיה בוסקילה, שעברה דבר או שניים בתעשיית המוזיקה הישראלית, חזרה למסך ובגדול כשהשתתפה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" במטרה ברורה - לייצג את ישראל באירוויזיון ולחזור לקדמת הבמה.
לצערה, בוסקילה הודחה רגע לפני גמר "הכוכב הבא" ולא זכתה לייצג את ישראל באירוויזיון כשהיא נשארה עם בטן מלאה. היום (שלישי) בוסקילה ערכה שאלות ותשובות עם העוקבים בסטורי באינסטגרם שלה.
בוסקילה נשאלה על ידי אחד העוקבים: "מה את חושבת על הבחירה של נועה לייצג את ישראל באירוויזיון"? בוסקילה ענתה עם עקיצה קלה לקירל: "זה לא באמת משנה מה דעתי. העיקר שהיא החליטה בלב שלם ואני מאחלת לה בהצלחה רבה".
 
כזכור, רק בחודש שעבר מאיה בוסקילה חשפה את הזוגיות החדשה שלה עם  עם "גבר מהמם שלא מעונין להיחשף". היא עשתה זאת בפוסט בעמוד האינסטגרם המוצג במבנה של שיר, בוא היא משיבה על כל השאלות הצפויות לגבי חיי האהבה החדשים. הפוסט לווה בתמונה של בן הזוג כשהוא מנשק אותה בלחי ומצולם מהפרופיל כך שלא ניתן לזהות את פני באופן מלא.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה