תקשורת ומדיה

הנשיא הרצוג סופג ביקורת קשה: "קוקוריקו"

אלדד יניב מצא עוד פוליטיקאי ללכלך עליו והפעם כיוון גבוה, לנשיא המדינה, יצחק הרצוג. זו הייתה תגובתו לשחזור תמונתו האייקונית של הרצל בבאזל
מערכת ice |  1
יצחק הרצוג (צילום פלאש 90/ רבקין פנטום)
יצחק הרצוג, נשיא המדינה, שיחזר את תמונתו האייקונית של בנימין זאב הרצל ולא ידע שהוא יחטוף. אלדד יניב, הידוע כתוקף פוליטיקאים, צייץ בטוויטר "בוז'י הוריד את המשקפיים שלו מספר אלף שבלעדיהם הוא לא רואה ממטר כדי להצטלם עם הזקן נעורים של אלק הוא הרצל. קוקוריקו".
 
הרצוג, אשר נמצא בבאזל לציון 125 שנה לקונגרס הציוני הראשון ולכן בחר לשחזר את תמונתו האייקונית של הרצל. הרצוג אינו הנשיא הראשון אשר ביצע הומאז' לתמונה זו. כבר בשנת 1987 אביו, חיים הרצוג, בכהונתו כנשיא מדינת ישראל הצטלם במרפסת המפורסמת.
אלדד יניב, אשר הפך להיות מתנגד קולני במיוחד כנגד מספר רב  של הפוליטיקאים, חטף לא מעט ביקורת מהעוקבים שלו שלא הבינו את פשר העקיצה ואף רמזו שלא מדובר פה בעקיצה עניינית הקשורה לתמונה, אלא להיסטוריה האישית בין השניים, כאשר מסקרן לראות כיצד יניב יגיב לטענות המדוברות.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הוא לא אמור להיות נשיא! מי תקע אותו שם? הוא לא מייצג קו
    עדי ויובי 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 2
    משותף שמחבר בין החברה הישראלית. משפחה שכולה למשל יכלה להתאים או דמות שמחהר בין אנשים ולא התלכלך בפוליטיקה,או איש רוח ,סופר וכדומה. אין בעיה ללעוג לעצם מינויו כנשיא. לא לועגים לו כאדם כי הוא לא מעניין ברמה האישית
    סגור