תקשורת ומדיה

אלדד יניב תוקף את לפיד: "מי שעכשיו על ההגה הוא האחראי"

המתקפה של יניב מגיעה בעקבות שתיקתו של ראש הממשלה יאיר לפיד בכל הקשור לשביתת הסתדרות המורים, בציוץ שפרסם כתב: "הטיפול של הממשלה בשנה שלה היה איום ונורא"
מערכת ice |  1
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)
השביתה של הסתדרות המורים ממשיכה להיות הנושא המודבר ביותר בימים האחרונים, במהדורות, בטוויטר, בפייסבוק, ברדיו ובכל הפלטפורמות כולם דנים ומתווכחים מהם הצעדים הנכונים ומה על הסתדרות המורים או משרד האוצר לעשות כדאי להמנע מהמצב אליו כולנו צועדים בצעדי ענק – שביתה ביום פתיחת הלימודים. וכשכל הארץ בקלחת דווקא את קולו של ראש הממשלה יאיר לפיד דווקא לא שמענו בעניין.
 
אחד מהמוחים נגד שתיקתו של ראש הממשלה לפיד בעניין הוא אלדד יניב, מי שהיה מגדולי המתנגדים לנתניהו וממובילי מחאת בלפור וההפגנות נגד אביחי מנדלבליט. בציוץ שפרסם יניב הבוקר (ראשון) בחשבון הטוויטר שלו הוא מתח ביקורת על שתיקתו של לפיד ודרש ממנו להביע את דעתו.  מערכת החינוך הרוסה.
"הטיפול של הממשלה בשנה שלה היה איום ונורא. בארור שגם בכל קודמותיה בעשור האחרון. אבל מי שעכשיו על ההגה הוא האחראי. שביתה ב-1 בספטמבר תהיה כישלון גדול.  ראש הממשלה לפיד טעה כשנתן לגזברים לטפל בזה. כמו שהיה הראש בעזה היה חייב להיות הראש בזה". יניב סיים בקריאה: "כנס לזה מיד".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוזלת יד
    בני רון 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מסתבר שכשאתה מנווט את הספינה זה אחרת.קל ביותר לשפוט את נתניהו ושריו.שנה וחצי של שלטון ןלא היה זמן לטפל במערכת החינוך ובעליות המחירים.הטיפןל בנגב הוזנח לחלוטין.אנרכיה.כן זו מדינה אחרת.....הפקרות בכל כבישי הנגב גניבות על ימין רשמאל .אתה מצלצל למשטרה אין לה פתרונות.די לנו הגיע זמן החלפת שלטון
    סגור