תקשורת ומדיה

אלדד יניב מתפוצץ: "שוד המחייה נמשך, תזיזו את התחת"

אלדד יניב העביר ביקורת על הממשלה: "אין לכם שום יכולת להשפיע על ההסכם עם איראן. אתם משפיעים על המתמחים בבתי החולים, המורים ומשבר הדיור.  אז למה אתם לא מזיזים את התחת? כי אתם רוקדים לפי החליל של ביבי לצלילי המנגינה: ביבי-רק-לא"
מערכת ice |  2
אלדד יניב (צילום בן קלמר, פלאש 90)
אלדד יניב, העיתונאי ופעיל השמאל, העל היום (חמישי) ציוץ לחשבון הטוויטר שלו בו הוא מעביר ביקורת על התנהלות הממשלה ועל ההתעסקות בהסכם הגרעין של איראן בזמן שיש נושאים בוערים אחרים שאינם זוכים לפתרון הולם.
אלדד יניב כתב: "סיבוב הדאווין היומי: אין לכם שום יכולת להשפיע על ההסכם עם איראן. על מה כן אתם משפיעים: שהמתמחים לא יעבדו 26 שעות. שמורים ירוויחו כמו בני אדם. שיפסק שוד המחייה. שלאנשים תהיה דירה. אז למה אתם לא מזיזים את התחת? כי אתם רוקדים לפי החליל של ביבי לצלילי המנגינה: ביבי-רק-לא".
כזכור, יניב העביר השבוע גם ביקורת על ראש הממשלה, יאיר לפיד, זאת בעקבות המשבר בחינוך: "הטיפול של הממשלה בשנה שלה היה איום ונורא. בארור שגם בכל קודמותיה בעשור האחרון. אבל מי שעכשיו על ההגה הוא האחראי. שביתה ב-1 בספטמבר תהיה כישלון גדול.  ראש הממשלה לפיד טעה כשנתן לגזברים לטפל בזה. כמו שהיה הראש בעזה היה חייב להיות הראש בזה". יניב סיים בקריאה: "כנס לזה מיד".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יניב זו הממשלה שרצית. שינוי לרעה (ל"ת)
    סימה 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הפרזנטור יהיר לפיד מצליח עם קול סמכותי - להגיד כלום
    ארנון תל-אביבי 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השלשיה הראשונה של מרצ - מסואבים , דבוקים לכסא , מדקלמים סיסמאות , מנותקים מהמציאות , תקועים בעבר שנגמר, מתבשלים בביצה של עצמם, שבויים בהזיות "שלום"-שוא .
    סגור