תקשורת ומדיה

לא תאמינו איזה זמרים ישתפו פעולה בפסטיבל הגדול הקיץ

עיריית בת ים מזמינה את כולם לחגוג אהבה בפסטיבל "אהבה על החוף" אשר ייערך בט"ו באב ויימשך יומיים. בין שיתופי הפעולה ניתן למצוא את משה פרץ והתקווה 6, אביב גפן והיהודים, שרית חדד ומוש בן ארי ועם מי תשיר עדן בן זקן?
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום פייסבוק/ עדן בן זקן)
עיריית בת ים מזמינה את כולם לחגוג אהבה בפסטיבל "אהבה על החוף" אשר ייערך בט"ו באב ויימשך יומיים, כאשר החל משעות הערב יוכל הקהל ליהנות ממופעי מוזיקה בהשתתפות הכוכבים הגדולים בישראל.
הכוכבים הגדולים יבצעו שיתופי פעולה ייחודים ומפתיעים. הזמר משה פרץ יארח במופע שקיעה את להקת התקווה 6, אביב גפן יארח את להקת היהודים במופע רוק משובח, עדן בן זקן ולירן דנינו יחגגו במסיבת חוף מטורפת, שרית חדד חוגגת אהבה עם מוש בן ארי ועוד.
כזכור, רק לאחרונה משה פרץ, אחד הזמרים שיופיעו בפסטיבל, חשף על הדאגות שחווה במהלך תקופה הקורונה: "כל החיים התנהלתי לקראת ימים כאלה, ככה לימדו אותי. תמיד התנהגתי בחוכמה עם הכסף. יותר הפריעה לי היצירה, משהו פנימי שמת בי. פתאום לא הייתה לי מוזה לכתוב וזה נמשך כמעט שנתיים. במשך שלושה חודשים הרגשתי חצי פצוע, חצי מת. בן אדם שאוהב ורגיל להיות על הבמות כמעט בכל יום, לכתוב את היצירה שלי ובעיקר לראות אנשים. זה כמו פרח שצריך את השמש".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה