משפט

אביב גפן מפלה נכים? צפו בתיעוד מההופעה מקיסריה

בתיעוד שהפיץ הכתב רן בוקר נראית "הבמה" בקיסריה מנקודת מבטו של אדם המתנייד בכיסא גלגלים ורכש כרטיס למתחם הנגיש -  עשרות מסתירים לו את ההופעה
מערכת ice |  10
אביב גפן (צילום מרים אלסטר פלאש 90)
בחור המתנייד בכיסא גלגלים רכש כרטיס ל"מתחם הנגיש", בהופעה של הזמר אביב גפן בקיסריה, אלא שעל פי תיעוד שהפיץ הכתב רן בוקר תחת התיוג "מהעיניים שלו", נראה כי הלקוח כלל לא יכל היה לראות את הבמה ולהינות מההופעה כראוי, כאשר בסרטון נראה כי המתלם בנוי בצורה כזאת שעשרות אנשים עומדים לפניו ומסתירים לו את המתרחש על הבמה. 
באירוע אחר, נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים הודיעה אתמול, כי בעקבות הפליה בעיר השעשועים, "הלונה פארק", כנגד אב עם תעודת נכה וביתו, שענדו צמידי "אל-תור" ולא הורשו לעלות למתקן, הגישה תביעה נגד פארק השעשועים ובעליו וזכתה בפסק הדין, שקבע כי הנתבעת יצרה פרקטיקה מפלה, גורפת ופסולה של אנשים עם מוגבלות העונדים צמידי "אל תור".
 
לפי כתב האישום, האב מחזיק תעודת נכה עקב מוגבלות נפשית שאובחנה במהלך שירותו הצבאי, ועל כן הוא ובתו בת ה-9 קיבלו עם כניסתם ללונה פארק צמיד "אל תור", אלא שכאשר הציגו את הצמיד מנעו מהם העובדים לעלות על מספר מתקנים. "ההנחיה הגורפת שניתנה על ידי הנתבעים לפיה אין להעלות למתקנים המוגדרים כמתקני אקסטרים אנשים עם מוגבלות אשר עונדים צמידים לפטור מעמידה בתור, הינה הנחיה מפלה העומדת בניגוד להוראות חוק השוויון" נכתב בפסק הדין. 
 
"זה היה המתקן האהוב עליי כשהייתי קטן. הסיבה היחידה שהוא הגדיר לי למה אני לא עולה זה אתה הודית שאתה מוגבל, אתה ברגע שלקחת צמיד הודית שאתה מוגבל" סיפר האב בעדותו בבית המשפט, "התמודדתי עם החיים שלי, לא בצורה מזהירה אבל בצורה לא רעה, זאת אומרת יש לי ילדה ואני אוהב אותה ומטפל בה, וכל העניין היה שפשוט, פגע בי פשוט, פגע בי מאוד שהם פשוט בשיא החוצפה, שיא הערלות לב, שיא האטימות".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    איזה בולשיט
    ברי 07/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוג נאשים את הורדוס שבנה אמפי לא נגיש לפני יותר מ 2000 שנה. לא כל דבר יכול להיות מונגש, אמנים מופיעים גם באולמים חדשים ומותאמים יותר. אי אפשר להשחית נכסי טבע ועתיקות לשם נגישות.
    סגור
  • 8.
    מי באמת אשם..
    מירית 07/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעצבי תוכן ודעת קהל שעוסקים בלפצח איזו כותרת ואיזה נושא יגרום לכם להקליק באתר שלהם, הבעיה היא שאנחנו משתפי פעולה עם זה . המטרה האמיתית היא לגנוב לנו את צומת הלב ובדרך אלוהים יודע מה,, חשיפה לפרסומות, השגת ממספר נכנסים, מה נשנה, העיקר שמנגנון ההתמכרות גירוי - תגידי עובד. תבינו בזה הם עובדים, לא בחופש ידיעות , אז,שימו לב לפני שנכנסים איתם לדרמה שהם מבקשים ליצור
    סגור
  • 7.
    כותרת שסתם מטעה
    הדרדר 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכל ההופעות היום נוהגים לקום וזה לא משנה להם למי הם מפריעים. רק עם הבעלים ישנו את נהלי ההופעות אולי זה יעזור וגם לא בטוחה
    סגור
  • 6.
    כמה נואש צריך להיות כדי לייצר כותרת כזאת ?..
    אמיר 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 0
    המקום עצמו עושה הופעות לפני ואחרי שאהיה הופיע בו. המקום אמור להיות אחראי לזה. לטפל בכל ההנגשה לנכים. מה שלא ברור, למה הכתב, בוחר לכתוב כותרת עלובה ונואשת כזאת 'אביב גפן מפלה נכים?'. מעבר לזה שאביב לא הפלה. למה בכלל להכניס ת' שם שלו, כשזה אחריות המקום בקיסריה. אחריות המנהלים והמפיקים שם נטו. לאביב אין זמן לזה, אבל במקום אביב הייתי תובע את הכתב ,בכותרת ה'מרמזת' הזאת, כשהיום לאנשים אין זמן ועלולים לקרוא רק ת' כותרת.
    סגור
  • 5.
    הופעה של אביב גפן
    כ.ג 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומה אשם בדיוק אביב שאנשים עמדו והסתירו להם? אין על מה לכתוב אז מחפשים, אביב מכבד את כולם והיתה הופעה מעולה ודי לחפש
    סגור
  • 4.
    אצל כולם אותה בעיה
    שיר 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבעה הזו ברוב ההופעות גם אני קניתי הופעה של רמיקליינשטיין לאימי בזמנו וקרן פלס בהבימה ואנדים קמו ורקדוהסתירו לאמא שקניתי ןה מקום לנכים
    סגור
  • 3.
    צדק
    נכה 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עים כל הסימפטיה לנכה העובד אינו יכל לדעת מהיא הנכות ולכן בציוד אקסטרים לא מאפשר לנכה והוא צודק
    סגור
  • 2.
    ככה זה שכבר אוהבים חרדים
    רן 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    2 1
    התקשורת כבר לא מחבבת את אביב
    סגור
  • שטויות אביב מדהים וזה הכתב שמטעה פה (ל"ת)
    דליה 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 1.
    הכל למען האזרח-מורשת ביבי (ל"ת)
    אמירה 07/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור