תקשורת ומדיה

עקיבא נוביק תוקף את גדי טאוב: "אתה די מטומטם"

חוסר הבנה בין הכתב הפוליטי עקיבא נוביק, לעיתונאי גדי טאוב עורר ויכוח יצרי במיוחד: "חבורת הדתיים הלאומים החנפים" , "יחסית ל'מלומד' אתה די מטומטם "
מערכת ice |  6
עקיבא נוביק (צילום יפעת קלמר)

בשולי "סערת התליונים" בדמותו של ראש האופוזיציה נתניהו, ניצת היום (חמישי) בטוויטר עימות ברנז'אי, קיצוני במיוחד. הכתב הפוליטי עקיבא נוביק שיתף בבדיקה לפיה הוזמנו מספר מועט יחסית של התליונים המדוברים וביקר את התקשורת ב"עיסוק תקשורתי נרחב ביותר", עבור כמה מאות פריטים שנמכרו בלבד. "ומי יודע כמה מתוך המזמינים הם סתם חובבי מרצ'נדייז פוליטי כמוני וכמו ידידי ורעי חיים לוינסון, שהזמין גם הוא שרשרת", הוסיף הפרשן הפוליטי.
 


אלא שאז הפובלציסט והעיתונאי גדי טאוב, שכנראה לא הבין נכון את המסר של נוביק, צייץ נגדו והאשים, "חבורת הדת"לים החנפים לא שכחו כלום ולא למדו כלום. כל עוד אפשר לסחוט לייקים ומחיאות כפיים מהאליטה השמאלית על ידי ביזוי המחנה המסורתי והמזרחי של מצביעי הליכוד - הם ימשיכו. דוחה ברמות אחרות" כתב.



עד כאן, היה ניתן לסכם זו כאי הבנה, או כעוד ויכוח שגרתי ברשת החברתית סביב יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו, אלא שנוביק בחר שלא להישאר חייב, והפתיע בתגובה התקפית במיוחד, "יחסית ל'מלומד' אתה די מטומטם. אם היית טורח לקרוא את הציוץ לפני שהתחרעת עליו, היית מגלה שהוא דווקא בעד הליכודניקים. אבל עזוב, מה לך ולעובדות", השיב.
 


 


אלא השיח המתלהם לא נעצר שם, כאשר העיתונאי אסף ליברמן חברו של נוביק לערוץ, התייצב לצדו וצייץ: עקיבא, גם לא יחסית ל'מלומד', ולכן די ברור שטאוב משחק פה דמות". מה שגרר שוב את תגובתו של טאוב, שלא אהב את השימוש במונח "משחק דמות, וקבע כי הוא "התחליף הקבוע לתשובה: הוא משחק דמות. בן דוד של "עשה את זה בשביל ג'ובים".

 

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מה שכואב בפוליטיקה שחלקלק כמו לפיד חומס את הכס
    בית ישראל 07/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויהלום כמו טאוב לא מוביל אותנו ..
    סגור
  • 4.
    נוביק עיתונאי חסר מוח פוליטי שלא מבין מסר בסוציולוגיה.. (ל"ת)
    איתן 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 3.
    איך הזבל הזה חי על חשבוננו ???
    אסף 07/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הלקקן נוביק !!!!
    סגור
  • 2.
    גדי טאוב - כלי הקשה
    להקת שופרי השלטון 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מלככי פנכה, עושים שקר בנפשם, צלמים בהיכל, מלקקי קמעות ותליונים, חנפני ושפנפני שלטון. להקיא, פשוט להקיא. להקיא מכם כיצד התמכרתם לאלוהי הבעל, עובדי אלילים, תיפח רוחם של מחשבי קיצים.
    סגור
  • 1.
    עקיבא לך תתחנף ללפיד מצוה גדולה
    רון 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    3 4
    הרסתם את היהדות
    סגור
  • עכבר העיר
    שפל מוסרי 07/2022/21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מענין למי אתה מתחנף ?
    סגור