תקשורת ומדיה

תליון זהב בדמות נתניהו נמכר בליכוד: "לא עבודת אלילים"

תליון זהב בדמותו של בנימין נתניהו מוצע למכירה והוצג בכנס פעילי ליכוד כאשר גם ישראל כץ ענד אותו. היידי מוזס, ש"העניקה" לכץ את התליון, מתמודדת בפריימריז לכנסת וטענה: "אם למלכת אנגליה יש מטבע, למה שלנתניהו לא יהיה?"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
מעריצים של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה הנוכחי, בנימין נתניהו, מציעים למכירה שרשרת עם תליון זהב בדמותו. בכנס פעילי הליכוד שהתקיים אמש (ראשון) בגבעת זהב חלק מהפעילים שענדו אותה טענו כי מדובר ב"שרשרת הצהרת נאמנות".
אגב, בכנס שהתקיים ענדו לח"כ ישראל כץ תליון זהב בדמות נתניהו שמהווה ״שרשרת הצהרת נאמנות״. העונדת היא היידי מוזס שמתמודדת בפריימריז לכנסת. כץ העביר את השרשרת ליושבת משמאלו.  
 
מוזס שוחחה עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM והתייחסה לדברים, בעוד היא עונדת בעצמה את השרשרת: "היא שרשרת שנתניהו נמצא עליה עם הדגל, פשוט מהמם. אם למלכת אנגליה יש מטבע, למה שלנתניהו לא יהיה?". כשנשאלה האם לא מדובר בעבודת אלילים, השיבה: "מה פתאום, אנשים מערבבים. ראיתי שכתבת פוליטית כתבה 'לא תעשה לך פסל ותמונה'. על מה היא מדברת בכלל?". 
 
בהמשך, עלה לשידור רז פראג', יזם 'שרשרת הנאמנות' ליו"ר הליכוד, והתייחס גם הוא לדברים. כשנשאל כמה הזמנות קיבל השיב: "האמת עדיין לא כזה הרבה, אבל אנשים עטים על זה כמו משהו משוגע מאוד. אנחנו כרגע בערך על המאות פניות. המחיר לא עולה, זה מחיר שהוא בסופו של דבר בא לסגור לנו הוצאות, זה לא שעכשיו אנחנו הולכים להיות מיליונרים מזה. לבוא להראות אהבה לראש ממשלה שלנו, כמה אנחנו אוהבים אותו ובאמת רגע להוקיר לו".
 
לטענתו, המחווה לא נעשתה משיקולים פוליטיים, "אני לא קשור לנתניהו או לשום חבר כנסת שקשור לליכוד. אני אוהב אותו, בעיניי הוא מנהיג ענק ועם ישראל חייב לו. ראיתי שרדפו אותו לחינם. מגיע לו, אפשר לשים את הדברים בפרופורציות. עבודת אלילים? זה אפילו לא מתקרב לשם. אהבה נטו, באמת להוקיר לו אחרי כל כך הרבה שנים שמנסים לרדוף אותו ולחינם".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    כל פעם שנדמה שיש לטרללת גבולות (ל"ת)
    אודי.י 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    עלילות ביבי הריאשון
    חיים נתניהו 07/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כול תתי האנוש הנירצעים של משפחת שחיתויהו, אני מוכר את תליון הנאמנות מיוצר ממתכות שהותכו מקודשי האומה , שמוקדש למשפחת איזבל , יחולק חינםלחברי המרכז.
    סגור
  • 2.
    מי מימן את התליון? מילצ'ן? פאקר? מישהו אחר?
    סליי 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני מת לדעת.
    סגור
  • 1.
    כמה...
    בנימין 07/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה שחשבנו שהגענו נמוך, באו תומכי ביוביהו ודפקו מלמטה
    סגור