תקשורת ומדיה

מכה לענקית משקפי השמש: היו"ר המיתולוגי הלך לעולמו

לאונרדו דל וקיו, המיליארדר ששימש כיו"ר EssilorLuxottica המייצרת את מותג ריי-באן ואחד מאנשי העסקים העשירים ביותר באיטליה, מת בגיל 87. החברה הודיעה: "נחשב את צעדינו"
מערכת ice | 
לאונרדו דל וקיו (צילום טוויטר)
לאונרדו דל וקיו, יו"ר ענקית המשקפיים EssilorLuxottica המייצרת את מותג ריי-באן ואחד מאנשי העסקים העשירים ביותר באיטליה, מת בגיל 87, כך מסרה החברה היום (שני).
"EssilorLuxottica מודיעה היום בצער כי היו"ר שלנו נפטר", נמסר מהקבוצה בהצהרה, והוסיפה כי הדירקטוריון יתכנס כדי "לקבוע את הצעדים הבאים". דל וקיו גדל מילדות בבית יתומים כדי לצבור הון של עשרות מיליארדי אירו באחד מסיפורי הסמרטוטים המפורסמים ביותר בהתאוששות הכלכלית של איטליה לאחר המלחמה.
"לאונרדו דל וקיו היה איטלקי גדול. הסיפור שלו, מבית יתומים ועד מנהיגות של אימפריה עסקית, נראה כמו סיפור מתקופה אחרת. אבל הוא דוגמה להיום ולמחר. RIP", אמר נציב הכלכלה האירופית פאולו ג'נטילוני בטוויטר. איש העסקים האיטלקי הקים את Luxottica ב-1961 ובנה חברה שהחזיקה במותג Ray-Ban ושילבה כוחות עם Essilor הצרפתית במיזוג גדול ב-2018.
הוא נשאר יו"ר בכיר של EssilorLuxottica עד דצמבר 2020, אז העביר את הניהול היומיומי של החברה למנכ"ל פרנצ'סקו מילרי. הוא תמך באופן אישי במילרי כראש ענקית המשקפיים הצרפתית-איטלקית כאשר נוצרה הקבוצה הממוזגת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה