השוק

חברת האופטיקה הישראלית בהמצאה שתשנה את פני עולם המשקפיים

מהפכה ישראלית בתחום עדשות המשקפיים: שמיר אופטיקה משיקה בארץ ובעולם את ציפוי העדשות המהפכני 'Shamir Glacier Expression' המונע את החזרי האור וההשתקפויות של המסכים
מערכת ice |  11
משקפיים (צילום freepik)
שמיר אופטיקה משיקה בארץ ובעולם את ציפוי העדשות המהפכני 'Shamir Glacier Expression' המונע את החזרי האור וההשתקפויות של המסכים. תופעת השתקפות האור על גבי עדשות המשקפיים היא נושא כאוב עבור מרכיבי המשקפיים, במיוחד בשנים האחרונות, עם התרבות שיחות הזום וצילומי סלפי ברשתות החברתיות.
חברת שמיר אופטיקה נענתה לאתגר ולאחר תהליך של מחקר ופיתוח, החברה משיקה בארץ ובעולם את 'Shamir Glacier Expression', ציפוי חדשני, המונע את החזרי האור והשתקפויות על גבי עדשות משקפיים אל מול המסכים, מספק חדות ואיכות ראיה טובים יותר, כמו גם ראיית לילה משופרת ונוחות ראיה מקסימלית.  
האור המגיע אל העדשה ממסך המחשב, הסמארטפון, המצלמה או רינג התאורה, משתקף על פני העדשה ומונע מאיתנו לראות באופן ברור את עיני מרכיב המשקפיים. עדשות האקספרשן מהוות פריצת דרך אמיתית בתחום האופטיקה והן מאפשרות לראות את עיניי מרכיב המשקפיים באופן ברור, ללא השתקפויות אור על העדשות, כך שהמבט נראה באופן צלול, ומאפשר לאנשים לראות באופן ברור את עיני האדם מרכיב המשקפיים ולהגיב בהתאם לסיטואציה.
במחקר נרחב שערכה החברה בארה"ב, בקרב כ-1,200 נשאלים בו נשאלו הנסקרים עד כמה הבעותיו של האדם מרכיב המשקפיים, ברורות ומעבירות מסר, נמצא כי אלו שהרכיבו עדשות עם ציפוי אקספרשן נתפסו כאמינים, חביבים ומעוררי אמפתיה יותר מאלו שהרכיבו עדשות עם ציפוי סטנדרטי או עדשות ללא ציפוי. בשורה התחתונה, עדשות שמיר אקספרשן משפרות את היכולת של אנשים להתחבר זה לזה במבט צלול וברור, ללא השתקפויות אור ובכך יוצרות קרבה בין אנשים בתוך המציאות הדיגיטלית והמרוחקת של היום.   
 
יתרונות הציפוי: להיראות טוב יותר - עדשות צלולות המונעות השתקפות האור, המסתירה את העיניים במהלך שיחות זום, צילומים, קריינות בטלוויזיה ועוד. לראות טוב יותר - ציפוי כולל הגנת UV נוספת המונעת מקרני אור מזיקות לחזור לעיניים מהמשטח האחורי של העדשה, כמו גם חדות ראיה גבוהה וראיית לילה משופרת. להרגיש טוב יותר - נוחות ראייתית עם פחות הפרעות בשדה הראיה ומעבר אור מקסימלי והומוגני אשר מפחית את עייפות העיניים. את הציפוי ניתן להשיג ברשתות האופטיקה המובחרות.
שמיר תעשיות אופטיקה בע"מ הוקמה בשנת 1972 ומאז בנתה לעצמה מוניטין עולמי כמומחית בתחום פיתוח וייצור עדשות. היא נמנית על עשר החברות המובילות בעולם בתחומה. החברה מפעילה מרכז מחקר ופיתוח חדשני ופורץ דרך במטה החברה בקיבוץ שמיר שבגליל העליון. כיום מעסיקה החברה כ־2,500 עובדים ב-23 אתרים וחברות בת בישראל וברחבי העולם, כש־18 מתוכם הם אתרי ייצור.
 
בשנת 2021 הכריזה שמיר על שותפות חדשה עם קבוצת מרוצי הפורמולה 1 Alpine F1® Team. בימים אלה משתתפת החברה  בניסוי ייחודי של עדשות בחלל באמצעות משימת רקיע של איתן סטיבה. החברה מייצגת את שלושת המותגים המובילים בעולם בתחום האופטיקה: שמיר, NIKON היפני ו-ESSILOR הצרפתי.
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    משקפיים (ל"ת)
    שלום אוליאל 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    ממש המציאו את הגלגל,הציפוי הזה קיים כבר שנים רבות
    רודף האמת 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    ציפוי מונע השתקפות והחזר אור אפשר לזהות שמביטים על המשקפיים מהד החיצוני בזוית מסוימת רואים גוון ירקרק. בקיצור ציפוי סטנדרטי לגמרי- באופן כללי ולא רק למסכים
    סגור
  • 6.
    מריח לי כמו פרסומת
    מריח כמו פרסומת 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    יש לי עדשות של חברה ממותגת שעלו 600 שקל ויש לי עדשות של חברה שעלו 2 ב 300.. בשניהם רואים אותו הדבר, בשניהם יש שריטות אחרי כמה חודשים
    סגור
  • 5.
    מי צריך משקפיים? תעשו לייזר וזהו (ל"ת)
    קיי 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לא מתאים לכל אחד (ל"ת)
    לא מתאים לכל אחד 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • טען עוד
  • 4.
    הפיתוח גאווה לישראל !!! (ל"ת)
    בן 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 3.
    התקשורת בכל העולם מופנית לפיתוח זה (ל"ת)
    אחד שיודע 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    החיים שלי מתחלקים ל-2…
    נו באמת 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני ואחרי הידיעה הפרסומית הזאת
    סגור
  • 1.
    ציפוי עדשות
    דוד ש 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האם ניתן לצפות עדשות קיימות או שיש צורף להחליפם ? תודה למשיבים.
    סגור
  • לא. צריך להרוויח ממך.. (ל"ת)
    נראה לך? איך ירוויחו 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יש צורך להחליפם לעדשות חדשות
    י.ק 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעדשות החדשות לבקש את ציפוי אקספרשן
    סגור