תקשורת ומדיה

דפנה ליאל במהלך מפתיע: "עבודה יסודית ומעמיקה"

גם כתבת חדשות 12 מצטרפת לעמית סגל ואבישי בן חיים שהוציאו לאחרונה ספרים: "תום היריון ארוך ומרגש שמחה להציג בפניכם את "עושים פוליטיקה" - הספר! ברוך הבא לעולם
מערכת ice |  5
דפנה ליאל (צילום מסך חדשות 12)
העיתונאית הוותיקה של חדשות 12, דפנה ליאל, השיקה היום (שבת) ספר חדש בשם 'עושים פוליטיקה', שיוצא אחרי מבול הספרים של העיתונאים הבכירים בישראל ביניהם אבישי בן חיים ועמית סגל.
ליאל כתבה: "אתחיל מהסוף. תכירו את עושים פוליטיקה - הספר! כמי שרוב התוצרים העיתונאיים שלה מתגבשים במשך ימים או שבועות, אני מודה שלהניח לפניכם יצירה שמסכמת שנים של עשיה הוא עניין מלחיץ ומרגש כאחד. בדיוק לפני חמש שנים עלה הפרק הראשון של הפודקאסט "עושים פוליטיקה". אז, כמו היום, התהפכה לי הבטן. לא היה לי מושג איך יגיב הקהל לשילוב בין פוליטיקה ייצרית, המשתנה כל רגע כמו תמונת עננים במכ"ם, למדיום רדיופוני שבו פורסים רעיונות לעומק. הפודקאסט הלך וגדל, וסביבו קהילה נאמנה שהמכנה המשותף שלה הוא אהבה לידע ופוליטיקה. לפני יותר משנתיים, התחלתי להעלות על הכתב את התובנות, ההסברים, והסיפורים ששודרו בו והוספתי רבים שטרם שודרו. רציתי שיהנו מהם גם כאלה שלא נדבקו בחיידק הפודקאסטים, ולהנגישם לכבדי שמיעה. במהלך התקופה הזו, כידוע, גם פקד את ישראל משבר פוליטי שסיפק חומר לטרילוגיה".
עוד כתבה: "בקיצור, מה תמצאו ב"עושים פוליטיקה" - הספר? חלק מדיני שעוסק בשאלה איך רואים המנהיגים את ישראל בעוד 50 שנה, ומה הפתרונות העדכניים על השולחן; חלק פוליטי שצולל לעולם הסקרים, הקמפיינים, הלוביסטים והתקשורת, ומסביר איך באמת עובד העולם הזה; מיקוד בפוליטיקה החרדית והערבית שמאז ומעולם ריתקה אותי; וכמובן התייחסות נרחבת לפוליטיקה בעידן הרשתות החברתיות. למעשה זה מורה נבוכים לפוליטיקה הישראלית ב-2022. האמת היא שזו לא רק היצירה שלי - היא שייכת גם למרואיינים המבריקים שהופיעו בפודקאסט לאורך השנים וכמובן, לכם- המאזינים והמאזינות, שהכווינו, יעצו ותמכו לכל אורך הדרך. מקווה שתאהבו את הספר, ושאצליח להוסיף עוד גוונים למשקפיים שדרכם אתם רואים את העולם הפוליטי".
 
עמליה דואק בירכה: "מוסיפה המלצת קריאה חמה. הייתה לי הזכות לקרוא את הספר בשלבי העריכה הסופיים. עבודה יסודית ומעמיקה של דפנה, שמעשירה את הידע ומעמיקה בדיוק במקומות הנכונים".

סגל הוסיף: "בשעה טובה דפנה", יאיר שרקי כתב: "בהצלחה", נועה שפיגל מהארץ הוסיפה: "מברוק, בהצלחה", חברת הכנסת לשעבר אילת נחמיאס ורבין הוסיפה בקצרה: "מרגש, ברכות דפנה".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    את מי מעניין
    אני 05/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לידה של ממזר.
    סגור
  • 3.
    עיתונאים עאלק
    סי.ג.ר 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שלושה עיתונאים בגרוש שחושבים שמבינים משהו בחיים. ראו שיש להם קומץ מאזינים וקוראים שמבינים בפוליטיקה ובחיים כמוהם, אז החליטו להוציא ספר. בהצלחה.
    סגור
  • 2.
    פחחחח מי יקנה ביכלל את הספר של התועמלנית המטומטמת הזאת (ל"ת)
    שמעון 05/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תכמולנית לישכת בנט !!! (ל"ת)
    אסף 05/2022/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ההיפך הוא הנכון
    אבי 05/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביטאה רוב הזמן אמירות נגד הממשלה החדשה, לא נותנת צ'אנס בכלל, מחפשת עימותים, עם שאר הכתבים שבניהם החבר הטוב עמית סגל תוקפת את יאיר לפיד וממשלת השינוי. לא באמת אוביקיטיבית.
    סגור