תקשורת ומדיה

טראמפ מעודד את פוטין לפלוש לאוקראינה? "מהלך גאוני"

דונלד טראמפ תקף כרגיל את יריבו הנשיא ביידן על תגובתו הרפה לפוטין, וכינה את נשיא רוסיה "פיקח מאוד". האם הוא מעודד אותו לפלוש לאוקראינה?
מערכת ice |  2
ולדימיר פוטין, דונלד טראמפ (צילום pexels)
הנשיא לשעבר איש העסקים דונלד טראמפ תומך בפלישה של רוסיה לאוקראינה? בראיון ל-"The Clay Travis & Buck Sexton Show" אמש (שלישי), טראמפ כינה את המהלך של פוטין "גאוני".
את הנשיא פוטין עצמו הוא כינה "פיקח מאוד", בתגובה לכך שפוטין הכיר באזורים במזרח אוקראינה כישויות רוסיות. טראמפ העיד על עצמו שהוא מכיר טוב מאוד את פוטין, אבל זו לא הסיבה שההתבטאות שלו חשובה: לעומתו מנהיגי המערב גינו את ההכרזה כהפרה של החוק הבינלאומי והריבונות האוקראינית, ואת נדידת הכוחות הרוסים לגבול אוקראינה.
טראמפ כרגיל לא עצר את פיו מלהתבטא והמשיך לפרגן לנשיא רוסיה: "אז פוטין אומר עכשיו 'הם עצמאיים', על חלק גדול מאוקראינה. אמרתי לעצמי: 'כמה חכם זה'. הוא הולך להיכנס פנימה ככוח ששומר על השלום באזור. זה כוח השלום החזק ביותר שיכול להיות".
לאחר מכן תקף טראמפ את יריבו נשיא ארה"ב ג'ו ביידן: "אגב, זה לעולם לא היה קורה אילו הייתי בתפקיד, אפילו לא מתקבל על הדעת", טען טראמפ. "ואתה יודע מה הייתה התגובה של ביידן? לא הייתה תגובה אמיתית וזה מאוד עצוב".
בינתיים, כל עיני העולם נשואות לנשיא רוסיה, שנראה שהוא מעדיף מלחמה בסגנון "המלחמה הקרה" מאשר מלחמה בסגנון מלחמת העולם השנייה - לפחות כרגע. נראה שפוטין התאהב בסיטואציה בה הוא משחקי עם העצבים של המערב על פני יציאה למלחמה כוללת שתפגיש אותו עם חזית מערבית אחידה, כועסת וחזקה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העולם עוד יתגעגע לטראמפ
    קרח שפקק בעורפו 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שהדמוקרטים בשלטון, הם גורמים למלחמות בעולם.
    סגור
  • 1.
    מהדורה עדכנית של "לורד האו האו"...מביש! וחסר גבולות (ל"ת)
    היה לו מקביל בריטי 02/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור