רכילות עסקית

האם קניה ווסט בדרך לפגישה עם פוטין?

על פי מגזין "בילבורד" הראפר האמריקאי מתכנן להגיע לרוסיה לסבב עסקים והופעה, שאליה ירצה להזמין את הנשיא פוטין, על פי המקורות הוא גם רוצה להיפגש איתו אישית
מערכת ice |  1
קניה ווסט, ולדימיר פוטין (צילום ויקיפדיה)
קניה ווסט (ששינה את שמו ל-"יה") הוא אחד המוזיקאים הביזאריים והמיוחדים שיש בעולם מבחינה אישיותית. מהתמיכה הבלתי מסויגת בנשיא טראמפ ועד לזוגיות הנוצצת עם קים קרדשיאן שנגמרה השנה. אך "יה" לא מפסיק לייצר כותרות: אתמול (שלישי) פרסם מגזין המוזיקה "בילבורד" שהראפר האמריקאי מתכנן פגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.
קניה ווסט מתכנן לנסוע למוסקבה בשביל להופיע ולקדם מספר עסקים שלו, וחברו ומקורבו, אמיר סודן, סיפר למגזין האמריקאי שווסט מתכנן את הטיול עם עורך הדין סקוט באלבר, שעובד עם יזם הנדל"ן האזרבייג'ני-רוסי ארס אגלרוב ובנו אמין, שהוא מוזיקאי פופולרי ברוסיה.
אותו יזם נדל"ן היה חלק מסערת הבחירות של טראמפ ב-2016, בה קיים לכאורה פגישה במגדל טראמפ עם מספר קמפיינרים רוסיים ועם עורכת דין רוסיה, לכאורה על מנת למצוא חומר שיזיק למועמדת השניה לנשיאות הילארי קלינטון.
למרות הדברים של מקורבו של ווסט, נציג יחסי הציבור של הראפר, פייר רוג'יר, הכחיש את הסיפור, ואמר למגזין רולינג סטון: "מפוברק לגמרי. סיפור בדיוני או משאלת לב של כמה רוסים." לעומתו, הפובליציסט רוב גולדסטון - נציגו של היזם אגלרוב - אמר שהוא יכול "לאשר שמתקיימות שיחות", אך סירב להרחיב. על פי אותו מקורב ששוחח עם הבילבורד, אם אכן תתקיים ההופעה הראשונה של הראפר ברוסיה, קניה ווסט ישלח הזמנה אישית לנשיא פוטין.
כזכור, כל הסיפור המעורפל הזה מתקיים כשברקע התחממות ביחסים הדיפלומטים בין רוסיה לארה"ב, סביב המשא ומתן על אוקראינה ונאט"ו. רוסיה רוצה למנוע מאוקראינה להצטרף לנאט"ו, בזמן שהיא גם רוצה שנאט"ו תחזיר את הכוחות והנשק שלה ממזרח אירופה. מצד שני, ארה"ב מתנגדת בתוקף לסגירת חברות נאט"ו בפני אוקראינה. בינתיים, רוסיה הציבה כ-100,000 חיילים בגבולה עם אוקראינה, למרות שסגן שר החוץ של המדינה, סרגיי א' ריאבקוב, הצהיר: "אין לנו כוונה לפלוש לאוקראינה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אני רוצה את בעלי לשעבר בחזרה הביתה השנה
    לאה בן חמו 01/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני רוצה לחלוק את העדות הנפלאה שלי איך החזרתי את בעלי, אני רוצה גם לנצל את ההזדמנות כדי להודות לד"ר איגבינוביה על עבודתו הנהדרת, הוא קוסם עוצמתי אמיתי. לאחרונה הוא עזר לי לאחד מחדש את מערכת היחסים שלי עם בעלי שזרק אותי אחרי שהתגרשנו במשך שלוש שנים אז יצרתי קשר עם דריגבינוביה והסברתי לו את המצב שלי אז הוא אמר לי לא לדאוג יותר, והוא עשה קסם אהבה שבעלי יחזור ו זה עבודה בדיוק כמו שהוא אמר לי תוך שלושה ימים בעלי שאמר שאין לו שום קשר איתי שוב התקשר אלי והתחנן שאקבל אותו בחזרה. אז בבקשה לכל מי שקורא את המאמר הזה וזקוק לעזרה, דריגבינוביה יכולה גם להציע כל מיני עזרה כמו איחוד נישואים ומערכות יחסים, תרופה לכל מיני מחלות או תביעות משפטיות והריון, אני מאוד שמח על השמחה שיש ל-Dr.igbinovia להכניס שוב לנישואים שלי. Dr.igbinovia גורם לו להבין כמה אני אוהב אותו. האיש הזה אמיתי וטוב מדי הוא גם יכול לעזור לך לתקן את מערכת היחסים השבורה שלך החזרתי את בעלי זה היה כמו נס בלי שום ייעוץ נישואין, צור קשר עם האיש הנהדר הזה אם יש לך בעיות כלשהן עם פתרון מתמשך באמצעות דוא"ל doctorigbinovia93@gmail.com WhatsApp:
    סגור