רכילות עסקית

לאונרדו דיקפריו מציג: בית נייד בשווי 1.5 מיליון דולר

שחקן כל כך עסוק כמו לאונרדו דיקפריו חייב מקום מנוחה זמין הסמוך לאתרי הצילומים. אבל דיקפריו לקח את זה צעד קדימה והשקיע בבית נייד שכולנו יכולים לחלום עליו כבית הנייח שלנו. צפו:
מערכת ice |  1
לאונרדו דיקפריו (צילום פייסבוק)
לאונרדו דיקפריו (טיטאניק, התחלה, ג'אנגו ללא מעצורים, ועוד הרבה) נחשב לכוכב קולנוע אמיתי, כזה שמחוץ למסך הגדול ממעט להיחשף כאדם פרטי, ויוצא לתקשורת רק כאשר יש לו איזשהו פרויקט לקדם. עם זאת, מדבר אחד בחייו הפרטיים של דיקפריו היה קשה להוליווד להתעלם לאחרונה: קרוואן של חברת KING KONG.
כוכב קולנוע בסדר גודל כמו של דיקפריו נאלץ לבלות שעות על גבי שעות על סט הצילומים. ואם מצלמים סרט על סט שנמצא הרחק מהבית, אין ספק שזה קשוח ומעייף. אז השחקן, שנחשב לגאון בכל מקרה, מצא פתרון שיאפשר לו לנוע בדרכים בלי לבזבז שעות שינה ולזכות לנוחות מובטחת: בית על גלגלים.
 
הכוכב ההוליוודי השקיע כמיליון וחצי דולר (לא הרבה במונחי נדל"ן של אל.איי), ורכש לעצמו קרוואן שמכיל בין היתר רצפה מחוממת מטבח מותאם אישית ושני קמינים. בתור מי שכיכב כבר בכמה סרטים שמייצגים תקופות ישנות יותר, עיצוב הבית נעשה בצורה כזו של בית ישן להפליא.
אורכו של הקרוואן הוא 53 רגל (16 מטר) וכולל ארבע נקודות יציאה שמכפילות את שטח הרצפה הפנימי הזמין. יש בו סלון עם חלל פתוח לצד פינת אוכל עם מטבח מותאם, שכולו שיש וגרניט ברמה מקצועית. מתחת לתקרה המכוסה במראה נמצאת ספת עור גדולה.
קרוואן הפאר עושה הכל כדי שדיקפריו, שהכריז על עצמו כבר ב-1997 שהוא "the king of the world", ירגיש הכי טוב שיש. טלוויזיה במקלחת זה טריוויאלי בשביל של עשיר, אבל לא שהמקלחת שווה 50,000 דולר ועשויה מזכוכית. בסך הכל אפשר לספור שם יש חדר אורחים, חדר שינה, שבעה מסכי טלוויזיה, שני קמינים ומערכת אבטחה היקפית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אן חניה?
    רפדוני ב אשישות 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חייב חניה לאוטו בבית
    סגור