תקשורת ומדיה

הנצפים ביותר: יוטיוב מסכמת שנה - מאדל ועד סטטיק ובן אל

מה היה הסרטון הנצפה ביותר בישראל, הקליפ הנצפה ביותר בעולם ולאן הגיע הקליפ של קולדפליי? יוטיוב מסכמת את שנת 2016
משה בנימין |  1
מתוך הקליפ של קולדפליי. מקום 9 ברשימת הקליפים הנצפים ב-2016 (צילום יח"צ/ יוטיוב)
חודש דצמבר הוא חודש הסיכומים שבו מפרסמת יוטיוב את רשימת ה-Rewind - דירוג הסרטונים והקליפים הנצפים ביותר במהלך השנה החולפת. ברשימת הקליפים בישראל - סטטיק ובן אל תבורי כובשים את המקום הראשון ומככבים גם בצמרת רשימת הסרטונים עם פרודיות שנעשו על השירים שלהם. גם האמנים הוותיקים מככבים ברשימת הקליפים הנצפים, בהם: אייל גולן, עדן בן זקן ופאר טסי, שזכו לפני שבועיים ב"כפתור הכסף" של יוטיוב שהוענק להם לכבוד הגעתם ל-100 אלף מנויים בערוץ.
ברשימות הגלובליות בולט הקריוקי של אדל במכונית של ג׳יימס קורדון, הלהיט היפני pen pinapple apple pen, הפרסומת של נייקי, אתגר הפיכת בקבוקי מים וסרטון מדע המסביר למה נחש הפעמונים משקשק ברעשן שבזנב שלו. לכל רשימת עשרת הנצפים יש 550 מיליון צפיות והם נצפו בסך הכל 25 מיליון שעות. 

 
 
ברשימת הסרטונים הנצפים ביותר בולט במקום הראשון (וגם בשני ורביעי) דדי דדון - זמר המזרחית בגילומו של השחקן וכוכב ארץ נהדרת אסי כהן. הצחוקים ממשיכים עם יוצרי יוטיוב מקומיים שרוכבים על גל ההצלחה של סטטיק ובן אל תבורי, בהם: הבוטנים, הלל פרודי וערוץ הכיבוד, תחת הפסבדון של לידוי, אסטמה ושקד פררה. הגולשים הישראליים משתמשים ביוטיוב גם לצפיות בתכנים ארוכים כדוגמת הסרט "לתפור חף מפשע" על פרשת תאיר ראדה.
 

ברשימת הקליפים הנצפים ביותר בעולם מככב במקום הראשון Fifth Harmony - Work from Home. קולדפליי התברגו למקום ה-9 עם השיר Hymn For The Weekend.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרסומות
    לירז בכור 12/2016/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיי זה כבר מעצבן אותי שיש כל כך הרבה דברים ושטויות למה לא יכול להיות נורמלי ולא כל שניה לעצור באמצע סידרה וגמר מותח במיוחד וזה מעצבן אותי נורא
    סגור