תקשורת ומדיה

מיפו להרצליה: טליה סלנט משתחררת מגל"צ - ומצטרפת לערוץ הספורט

סלנט מסיימת את שירותה הצבאי בתחנה בימים הקרובים, ותצטרף לערוץ הספורט שם תסקר את תחום הכדורגל וענפים נוספים עבור 'חדשות הספורט'
עוברת לערוץ הספורט. טליה סלנט (יח"צ) (צילום יח"צ)
כתבת הספורט של גלי צה\"ל, טליה סלנט, מצטרפת לערוץ הספורט. סלנט, שמסיימת בימים אלו את שירותה הצבאי, תצטרף לדסק החדשות של הערוץ מיד עם תום השירות הצבאי. הכתבת בת ה-20, תצטרף לדסק הכדורגל של חדשות הספורט, ותסקר ענפים נוספים במקביל.
את שירותה הצבאי בגלי צה\"ל החלה סלנט בתור כתבת בריאות ולאחר מכן עברה לשמש ככתבת ספורט. היא תצטרף לדסק החדשות של ערוץ הספורט הכולל שתי מהדורות יומיות של \'חדשות הספורט\', מבזקי חדשות בתוכניות הערוץ וכן את אתר ערוץ הספורט.
סלנט מצטרפת לערוץ עם פתיחת עונת הכדורגל בישראל ובאירופה. ערוץ הספורט מלווה את הכדורגל בישראל עם תכנית סיכום המחזור \'שער השבת\', ושידורי גביע המדינה, גביע הטוטו, הליגה הלאומית וליגת העל לנוער, במקביל לדיווחים שוטפים בפלטפורמות שברשותו. בימים אלו חוזרות לערוץ גם הליגות הבכירות בעולם - ליגת האלופות, הליגה הספרדית והליגה האיטלקית.
העורכת הראשית של \'חדשות הספורט\' מורן ברק, מסרה: \"טליה סלנט היא כתבת ספורט צעירה ומבטיחה, שהוכיחה את יכולותיה בשירותה הצבאי בגלי צה\"ל. אנו בטוחים כי היא תהווה תוספת כוח איכותית ומקצועית לערוץ הספורט ככלל ולחדשות הספורט בפרט\".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככה זה כל הרעים מתקדמים והטובים נשארים מאחור (ל"ת)
    אנונימי 08/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בחורה דוחה ובעיקר רעב. ערוץ 5 מגיע לכם (ל"ת)
    עובד בגל"צ 08/2012/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • החזרתה של טליה סלנט
    דניאל 08/2012/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יפה זה מקדם כמה שיותר כתבים
    סגור