תקשורת ומדיה
זמן להתחלה חדשה: על רקע הגיליון הקרוב - שינויים ב'מגזין הזמן השלישי'
עורכו המיתולוגי של המגזין היה איש קול ישראל דני בלוך ז"ל שהלך לעולמו לפני שנתיים. כעת מתנהל מו"מ עם עיתונאית ותיקה כדי שתשמש עורכת המגזין
מגזין הזמן השלישי של קבוצת מוקד אנוש עורך שינויים מערכתיים לקראת סוף הקיץ. בקרוב אמור להיות מופץ גיליון קיץ מיוחד.
את המגזין הנחשב לעיתון הגמלאים הגדול בישראל, ערך מיומו הראשון איש קול ישראל דני בלוך ז\"ל, שנפטר בסוף 2009. את הגיליונות שיצאו מאז ערכו לסירוגין סגניתו של בלוך ואנשי חברת דולפין יחסי ציבור המייצגת את המגזין ואת קבוצת מוקד אנוש. בימים אלה מתנהל מו\"מ מתקדם בין המערכת ובין עיתונאית ותיקה באחד העיתונים היומיים על מנת שתשמש כעורכת המגזין.
עמית יול מונה כמנהל השיווק של העיתון, דן דברת ויפעת כהן מונו כעורכים גרפיים ואל צוות הכותבים עליו נמנים כיום ח\"כ לשעבר גדעון בן ישראל, מושיק טימור, שמואל שי, דידי מנוסי ויחזקאל אנגלר מצטרפים שמות נוספים בהם עיתונאים לשעבר ואנשי רוח.
בגיליון יום העצמאות האחרון כתבו למגזין יו\"ר הכנסת ראובן ריבלין, השרים סילבן שלום, אלי ישי, גדעון סער, משה כחלון, ישראל כץ ואורית נוקד, יו\"ר האופוזיציה ציפי לבני, סגנית השר לאה נס וח\"כ יצחק הרצוג.
הזמן השלישי מופץ בלמעלה מ-30 אלף עותקים ונחשף על ידי כ-100 אלף גמלאים בהם כל המתגוררים במסגרת קהילות תומכות של משרד הרווחה, הג\'וינט ומוקד אנוש. בעבר נערכו מספר פגישות בין אנשי המגזין ובין אנשי \'מעריב\' במסגרת ההנהלה הקודמת אך הדבר לא הבשיל לכדי שיתוף פעולה.
מנכ\"ל מוקד אנוש אריק אופיר מסר: \"מגזין הזמן השלישי מעורר עניין רב כיוון שמעבר למוצר המוגמר שהוא עיתון כרומו איכותי, המגזין עומד מאחורי שורה של פעילויות, חופשות לגמלאים, קונגרס הגמלאים של ישראל, קבוצת פעילות צרכנית לגמלאים בפייסבוק ועוד. אנחנו מאמינים שבעולם העיתונות הישראלי היה קיים מחסור בגוף תוכן הפונה לקהל הגמלאים, שהוא קהל בצמיחה. מדי שנה יש יותר ויותר גמלאים בעולם ותוחלת החיים רק הולכת ועולה. גם אצלנו נשקלת האפשרות להרחיב את מספר העותקים של הגיליון כתוצאה מביקוש הולך וגובר\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.(ל"ת)אלון 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.הרלוונטים בקרב הגמלאים הם .....אלון 07/2011/13הגב לתגובה זו0 0הגיעה הזמן שיבינו שהמגזין הזה אינו רלוונטי. כל הכבוד שיש מחלקת שיווק שמנסה להחיות את המגזין. היום הרלוונטים והשולטים בשוק הם: מוטק'ה, 4Senior, בובה ואולי עוד איזה אחד או שניים. "הזמן השלישי" לנקרא בקרב אוכלוסיית הגמלאים, לא ב- 30 אלף עותקים, לא ב- 5 אלף עותקים ולא ב- 15 עותקים. אז שלא יספרו סיפורים ויבנו כתבת תדמית.סגור