תקשורת ומדיה
פרטנר חוגגת הישג מרשים: זה הפרס היוקרתי שקיבלה חברת התקשורת
פרטנר רושמת הישג מרשים במסגרת תחרות מיתוג מעסיק ישראל של כנס HRD. במסגרת התחרות, זכתה חברת התקשורת במקום הראשון בקטגוריית סרט מיתוג המעסיק לשנת 2024
לאחר הקמפיין המוסיקלי החדש בכיכובם של אילן פלד וסטטיק, אשר האחרון משמש כפרזנטור של חברת פרטנר, קבוצת התקשורת הישראלית עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות הישג מרשים שקטפה בתחרות מיתוג מעסיק ישראל.
חברת פרטנר, בראשה עומד אבי גבאי, זכתה במקום הראשון בקטגוריית סרט מיתוג המעסיק לשנת 2024 בתחרות מיתוג מעסיק ישראל של כנס HRD. במסגרת מיתוג המעסיק, חברת התקשורת הישראלית בחרה בסלוגן 'Hello My Future' כמסר המוביל לעובדים, מתוך חזון שמדגיש כי העתיד המקצועי של כל עובד ועובדת מתחיל בתוך החברה.
על פי הנהלת חברת התקשורת, העבודה בפרטנר מאפשרת לכלל העובדים להרחיב את הידע המקצועי שלהם וזאת בזכות קורסי הכשרה וכלים להצלחה שהחברה מקדמת. בכנס השתתפו מנהלי גיוס ומשאבי אנוש מחברות מובילות במשק, ביניהם רבים שהחלו את הקריירה שלהם בפרטנר וכיום משמשים בתפקידי מפתח משמעותיים.
הסרט הזוכה של פרטנר מציג מסע מקצועי מעורר השראה: הוא מתחיל עם דמותה של עובדת חדשה בחברת התקשורת ומציג אותה לאחר כמה שנים, כשהיא כבר נמצאת בעיצומה של קריירה מצליחה בחברה.
עוד ב-
בסרט המיתוג של חברת התקשורת, מוצגים סיפורים מרגשים נוספים של עובדים בפרטנר שצמחו והתפתחו יחד עם החברה ובימים אלו ממש עובדים חדשים ממשיכים לכתוב את הסיפור שלהם עם פרטנר בדרכם לעתיד מקצועי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה