תקשורת ומדיה

הבן של אייל ברקוביץ' משתולל: "מסכנה ואומללה, להקיא עלייך"

מירי רגב הצליחה לעורר את זעמו של ליאור ברקוביץ', בנו של כדורגלן העבר אייל ברקוביץ'. בהתייחסות לפגיעת הכטב"ם בבית ראש הממשלה בקיסריה, אמרה רגב: "הקפלניסטים הגיעו (לבית של ביבי) לסיים את מה שחיזבאללה לא הצליח"

מערכת ice |  3
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
בנו של איש התקשורת וכדורגלן העבר אייל ברקוביץ' ממשיך לעורר סערה. לאחר שתקף את התסריטאי מני אסייג בחשבון ה-X שלו וכתב "להקיא עלייך", ליאור ברקוביץ' עולה שוב לכותרות. 
אמש (שלישי) פרסם בנו של אייל ברקוביץ' ציוץ בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר) ובו מתח ביקורת חריפה על דבריה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב. "אייי מירי מירי מירי, כמה שאת מסכנה ואומללה. להקיא עליך", כך כתב ליאור ברקוביץ'.
 
דבריו החריפים של ליאור ברקוביץ' נגעו להקלטות שנחשפו לאחרונה בחדשות 12, במהלכן שוחחו השרים מירי רגב, איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' על הכטב"ם שפגע בביתם של ראש הממשלה ורעייתו בקיסריה. 
על פי חשיפת חדשות 12, במהלך דיון בקבינט על שיגור הכטב"ם לבית ראש הממשלה, אמר שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "צריך להתייחס לזה כאילו זה הצליח". בתגובה לכך, ציין השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר: "זאת פעולה נגד ראש מדינה וצריך להתייחס אליה ככזאת". 
לבסוף, מירי רגב, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, דאגה להביע את עמדתה בנושא. רגב פנתה לבן גביר ואמרה: "גם למשטרה יש מה לעשות. אתמול הקפלניסטים הגיעו (לבית של ביבי) לסיים את מה שחיזבאללה לא הצליח".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מגיע לה שיקיאו עליה, למנוולת מירי רקב. (ל"ת)
    אלי יהודה 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    את מי ברקוביץ גוניור מעניין. (ל"ת)
    קרלוס 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    העץ והתפוח רקובים מהיסוד. (ל"ת)
    מציאות עגומה 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור