בארץ

סערת הביקור של מירי רגב בהונגריה: טיול אישי בזמן מלחמה?

סערת ביקור השרה רגב בהונגריה: עימותים עם מאבטחים, חשש לביקור פרטי בוינה בזמן מלחמה, וההשלכות על שוק התעופה בישראל - ביקורת ציבורית נוקבת בעקבות התנהלותה החריגה של שרת התחבורה
מערכת ice |  1
מירי רגב (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
נסיעתה של שרת התחבורה מירי רגב להונגריה בתחילת החודש, באמצע תקופת מלחמה, עוררה התנגדות רבה בעקבות המחלוקות סביב התנהלותה בזמן הביקור. רגב טענה כי יצאה לביקור עבודה חשוב שנועד לקדם את תחום התעופה ולהשיב את הטיסות לישראל. עם זאת, פרטים שהתפרסמו לאחרונה ב-N12 חושפים תקריות מטרידות במהלך שהותה.
במהלך הביקור, רגב ניהלה עימות עם צוות האבטחה שלה, כאשר ניסתה לקיים ביקור פרטי בוינה, דבר שלא היה חלק מהתוכנית המקורית. מאבטחיה הביעו דאגה לאור המצב הביטחוני והקשיים הצפויים, אך השרה התעקשה על חופש פעולה. ראש חטיבת האבטחה במרש ראש הממשלה שלח מכתב שבו תיאר את הסיכון שנגרם, שכן רגב נסעה ללא ליווי מתאים והעלתה חשש למצב בטחוני חמור.
גם כאשר ביקשה מהמאבטחים להתרחק ממנה במהלך הביקור, הם הונחו להמשיך להגן עליה, וההתקשרות החזקה עם המאבטחים עוררה שאלות לגבי מניעיה. התנהלותה במהלך הביקור הובילה לביקורת ציבורית רבה, בעיקר על כך ששרת התחבורה עסקה בעניינים פרטיים בזמן מלחמה.
מטעמה של רגב נמסר כי הביקור נועד לקדם עניינים מקצועיים ושהיא קיימה פגישות עם בכירים ממשלתיים בהונגריה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ריקבון מוסרי וסחי מצפוני. (ל"ת)
    זוקף נופלים 10/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור