מינויים

דרמה במקורות: המועמד המוביל ליו"ר החברה - מקורב לשר אלי כהן

לאחר קדנציה של שלוש שנים, יו"ר חברת "מקורות", יצחק אהרונוביץ', סיים את תפקידו. המועמד המוביל לרשת את מקומו הוא אנדריי אוזן, חבר הדירקטוריון חדש ומקורב לשרה מירי רגב, אשר מקודם על ידי שר האנרגיה אלי כהן. אוזן, אינו מחזיק ברקע תעסוקתי בתחום משק המים או בניהול חברות גדולות
מערכת ice | 
אלי כהן, מירי רגב (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, לירון מולדובן, מקורות)
חברת המים הלאומית "מקורות" הכריזה כי יו"ר החברה, יצחק אהרונוביץ', יסיים את תפקידו באופן רשמי לאחר קדנציה של שלוש שנים. המועמד המוביל לרשת את מקומו הוא אנדריי אוזן, המועמד של שר האנרגיה, אלי כהן.
על פי הפרטים שפורסמו לראשונה בדה-מרקר אוזן, שהצטרף ביולי האחרון לחבר הדירקטוריון של החברה, אינו מגיע עם רקע בתחום משק המים או בניהול חברות גדולות. זוהי הפעם השנייה ששמו נקשר עם שמות של שרים מהליכוד.
הפעם הראשונה הייתה במסגרת תחקיר של רביב דרוקר ברשת 13 על שרת התחבורה, מירי רגב, שבו סווג אוזן כאחד מ"היהלומים" ששרה רגב מקפידה לשמור על קשרים טובים עימם. מנגד, אוזן טוען שאין לו כל זיקה פוליטית, וכהוכחה הוא מציין כי הוא פעיל בליכוד קרוב ל-15 שנה.
עם זאת, מידע שנאסף בתחקיר המקור מראה שהיחסים בין השניים התקיימו גם ב-2023. אוזן מונה לפני כארבע שנים ליו"ר דירקטוריון רכבת ישראל, ובתקופת כהונתה של רגב במשרד התרבות והספורט הוא מונה ליו"ר המועצה הלאומית לספורט. כעת עולה השאלה האם מועמדותו באמת נמצאת על הפרק, אך טרם התקבלה תשובה על כך.
אוזן, התייחס להתאמתו לתפקידו ואמר: "אני מהנדס תעשייה וניהול משנת 1979 עם ניסיון עשיר במספר גופים גדולים. נבחרתי להיות חבר בנבחרת הדירקטורים של רשות החברות. בתפקידי האחרון שימשתי כיו"ר המועצה התעשייתית נאות חובב במשך 7 שנים וחצי, ובתפקיד זה קיבלתי את פרס איכות הסביבה מאוניברסיטת בן גוריון. בעבר כיהנתי כסגן ומ"מ ראש עיריית באר שבע במשך כ-10 שנים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה