בארץ

השר אלי כהן: "רוצה בממשלה את סער, גנץ, וליברמן"

השר אלי כהן  התבטא בנושאי הורדת דירוג האשראי, מלחמה בלבנון, ואופציית הרחבת הממשלה "רגוני ביון בעולם משפשפים את העיניים לנוכח ההצלחות של מדינת ישראל"
דורון בלוך | 
שר החוץ אלי כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שר האנרגיה אלי כהן השתתף היום (ראשון) בוועידת התשתיות, האנרגיה והתחבורה של קבוצת "הג'רוזלם פוסט", מעריב ואתר וואלה!, בשיתוף פעולה עם בנק לאומי. שם התייחס לנושאי הורדת דירוג האשראי, מלחמה בלבנון, ואופציית הרחבת הממשלה.
בדבריו, אמר על תפקודו של בצלאל סמוטריץ' בתפקיד שר האוצר: "לא נכון להאשים את שר האוצר, הדבר העיקרי שהוביל להורדת הדירוג זו המלחמה שנכפתה על מדינת ישראל. אני רציתי לכהן כשר האוצר, למרות שאמרו לי שזה בית קברות פוליטי, אם יציעו לי את התפקיד אקח אותו למרות שזו תקופה מאתגרת, אני לא חושש". 
כמו כן אמר על אופציית  צירופו האפשרי של ח"כ גדעון סער לממשלה: "הייתי רוצה אותו, את ליברמן ואת גנץ. אני הייתי רוצה ממשלה כמה שיותר רחבה. אנו נמצאים בתקופה מאוד מאתגרת, מבחינה ביטחונית וכלכלית, נכון שנהיה כמה שיותר מאוחדים, שכל מפלגה ציונית תצטרף לקואליציה".
בסוגייה של מלחמה בלבנון אמר השר: "אני לא מסתפק בתמונות ניצחון. השבועות האחרונים מחזקים את כושר ההרתעה שלנו, עם הישגים חסרי תקדים. גם ארגוני ביון בעולם משפשפים את העיניים לנוכח ההצלחות של מדינת ישראל, אבל יש לנו כאן הזדמנות לגרוע יכולות בצורה משמעותית ולקדם הסדר שיוכל להיות לאורך זמן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה