בארץ

דיווח מטלטל: החלו מבצעים קרקעיים "קטנים" של צה"ל בלבנון

אם לא די ברצף האירועים ההיסטורי שהתרחש בימים האחרונים בלבנון, החל ממתקפת הביפרים ועד חיסולו של מנהיג חיזבאללה ב-32 שנים האחרונות, חסן נסראללה, הבוקר פורסם דיווח דרמטי בארצות הברית על פעילות צה"ל בגבול הצפוני
מערכת ice |  1
פעילות כוחות צה"ל בגבול הצפון (צילום דובר צהל)
קשה לתאר במילים את גודל המשמעות של חיסול הדמות שהפכה להיות אחד מפרצופי הטרור השיעי ומי שנחשב לשחקן המרכזי, בציר הרשע המכוון נגד ישראל ובראשו משטר האייתולות הרצחני האיראני.
בארגון חיזבאללה עדיין אוספים את השברים, מנסים לצאת מההלם ולהבין איך השנה האחרונה בה הרגישו שהם מרתיעים את ישראל ועשו כרצונם בגבול הצפון, התהפכה עליהם בעוצמה ומהירות שהם לא ציפו, בלשון המעטה. במיוחד לאחר שראו כיצד נסראללה שנחשב חסין בעיני רבים, חוסל בבונקר שלו עמוק מתחת לאדמה.
הבוקר (ראשון) פורסם דיווח לא פחות דרמטי, לפחות בנוגע להשלכות שלו על ההסלמה בצפון, על כך ש"מבצעים קרקעיים קטנים" של צה"ל בדרום לבנון כבר החלו, או יתחילו בקרוב. זאת כאשר הדיווח מדבר על מבצעים שמטרתם סיכול פעולות טרור של מחבלי חיזבאללה על הגבול.
הדיווח, שפורסם בארצות הברית באתר ABC NEWS ומקורם בשני בכירים אמריקאיים אשר מדווחים בנוסף, כי ההחלטה האם לצאת למבצע קרקעי משמעותי וגדול בדרום לבנון, עדיין לא התקבלה בישראל.
הדיווח הדרמטי, אם יתברר כנכון, עלול לסמן את נקודת המפנה של הלחימה בצפון ולהבעיר אותה באופן סופי לשטח לבנון, ועלול לקרב את חזרתם של תושבי הצפון לביתם. לא מן הנמנע כי דווקא מהלך קרקעי או סימון כוונות כאלו לטווח הקרוב, דווקא יאיצו את המסלול הדיפלומטי להסכם שיאפשר את תושבי הצפון בישראל לביתם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    המלחמה התחילה כמלחמת יום כיפור ותיגמר כמלחמת שש הימים (ל"ת)
    vVv 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור