בארץ

אולמרט חושף לראשונה בשידור חי: ישראל חיסלה את מורנייה

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט חשף במהלך שידור חי בערוץ 13 כי ישראל היא האחראית על חיסולו של מי שהיה מספר 2 בארגון החיזבאללה, עימאד מורנייה. פעולה שמדינת ישראל לא אישרה עד היום כי הינה עומדת מאוחרי החיסול. צפו בדבריו המלאים
דורון בלוך |  3
אהוד אולמרט (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט חשף במהלך שידור חי בערוץ 13 כי ישראל היא האחראית על חיסולו של מי שהיה מספר 2 בארגון החיזבאללה, עימאד מורנייה. פעולה שמדינת ישראל לא אישרה עד היום כי הינה עומדת מאוחרי החיסול.
מורנייה, שימש בעבר כראש הזרוע הצבאית של החיזבאללה, חוסל בשנת 2008 בפיצוץ מכונית בשכונת כפר סוסה בדמשק, בהתנקשות שבוצעה, לפי תחקירים עיתונאיים בארצות הברית, במשותף בידי ה-CIA והמוסד.ועל פי הדיווחים עד היום, ברכבו הותקן מטען גדול בחלקו הקדמי של רכבו המכיל מטען חומר נפץ מרסק, שהופעל על ידי מפעיל שעקב אחריו, עם כניסתו לרכב.
 
חשיפת אולמרט על חיסול מורנייה.   קרדיט: צילום מסך ערוץ 13
בדבריו, חשף רה''מ לשעבר אולמרט כי ישראל ידעה להעמיד אדם שילחץ על הכפתור שיפוצץ את המטען המוטמן בפגוש הרכב, בדיוק בנקודת הזמן בה מורניה יעבור שם, זאת על מנת להרוג אותו. זאת בנוסף לקשיים הכרוכים בכך שהמבצע התבצעה במדינה אחרת ממדינתו של מורנייה. "אחרי שחיסלנו את כל צמרת חיזבאללה, נדמה לי שהיום כבר אפשר להודות בעובדה הזאת", אמר אולמרט.
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    לא יעזור לך - תמיד תשאר פושע ובצילו של ביבי … (ל"ת)
    יהיר גועלן 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    למה שיחררו אותו מהכלא ??? (ל"ת)
    אסף 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    למה עדיין נותנים לפושע הזה קול.... (ל"ת)
    אופיר 09/2024/29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור