מינויים

מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר מונה ליו"ר המועצה הלאומית לספורט

אריק פינטו יחליף את היו"ר היוצא, אנדרי אוזן, באחד התפקידים החשובים בספורט הישראלי. לאחר 40 שנה בתפקידים שונים בבנק, יממש את התחום בו הוא עוסק גם כן שנים רבות כמאמן כדורסל מוסמך שאימון את נבחרת ישראל בכסאות גלגלים
כפיר אדר | 
אריק פינטו (צילום ויקיפדיה/רון קדמי, דוברות בנק הפועלים)

מנכ"ל בנק הפועלים לשעבר אריק פינטו, מונה היום (ראשון) ליו"ר המועצה הלאומית לספורט ויחליף את היו"ר היוצא, אנדרי אוזן שכהונתו הסתיימה. המועצה היא הגוף המייעץ לשר התרבות והספורט ומאפשר להוביל מדיניות ארוכת טווח ולהניע תהליכים אסטרטגיים לטובת פיתוח הספורט בישראל.

פינטו, בן ה-59, סיים לאחרונה פרק של כ-40 שנים בהם מילא מגוון רחב של תפקידים בבנק הפועלים ומשמש כיו"ר חברת "בבילון" ובכך מביא עמו נסיון ניהולי נרחב. פינטו פעיל מאוד בתחום הספורט, הוא מאמן כדורסל מוסמך וזכה למאמן העשור בכדורסל מטעם משרד התרבות והספורט במסגרת חגיגות העצמאות השישים למדינת ישראל מטעם וינגייט. פינטו אף אימן את נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים והביא אותה לאחר שני עשורים לאולימפיאדת בייג'ינג שם סיימו במקום השישי. 
שר התרבות והספורט חילי טרופר בירך: "אריק פינטו הוא דמות מעוררת השראה ומנהל מוכשר במיוחד. הוא מביא איתו ניסיון מנהיגותי וניהולי עשיר כולל בהובלת תהליכי שינוי ואני סמוך ובטוח שאת כל הניסיון, היכולת והערכים הוא יביא עימו לתפקיד חשוב זה. פינטו הוא גם איש ספורט, ובין השאר הוביל כמאמן את נבחרת ישראל בכדורסל על כסאות גלגלים במשחקים הפראלימפיים בבייג'ין. אני מודה לאריק על הנכונות ליטול על עצמו את האחריות ואני משוכנע שביחד נצליח להוביל את הספורט הישראלי קדימה".
פינטו עצמו אמר: "ספורט מעניק הזדמנות לכל חלקי החברה הישראלית ומאפשר לכל ילדה וילד את הזכות לחלום ולהגשים. ספורט מחזק את חוסנה של החברה ומעניק לכל העוסקים בו כישורי חיים וערכים מנבאי הצלחה כגון: חתירה למצויינות, נחישות, התמדה, להט, משמעת עצמית, תכנון, קבלת החלטות ועוד. אני מודה לשר הספורט והתרבות על האמון והזכות לתרום לגיבוש האסטרטגיה ולייעץ לקבלת החלטות מושכלות בתחום".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה