בארץ

שפי פז חוטפת: "מי היה מאמין שאהיה מוקד לפנטזיות של לסבופובים"

שפי פז, פעילת השכונות בדרום תל אביב, מתחילה לרצות 45 ימי מאסר בעקבות הסדר טיעון. בשבועות האחרונים היא חווה מתקפה קשה ברשתות החברתיות, תוך שימוש בשפה גסה מצד מתנגדיה
מערכת ice | 
שפי פז (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של שפי פז)
שפי פז, פעילת השכונות בדרום תל אביב, מתחילה לרצות 45 ימי מאסר בעקבות הסדר טיעון שהושג לאחר הרשעתה בשישה סעיפים של פשיעה, כולל השחתת מקרקעין והסגת גבול. עם זאת, בזמן שקרוב למועד כניסתה לכלא, היא חוותה מתקפה קשה ברשתות החברתיות.
פז, בת 72, עוררה סערה בסוף 2020 כאשר התפרצה למרפאת לוינסקי ולגן ילדים של מבקשי מקלט, וריססה כתובות נאצה. בבית המשפט, היא הצהירה שאין לה חרטות על מעשיה במאבק נגד המסתננים ואמרה: "אני לא מצטערת על מה שעשיתי. אם אני מצטערת על משהו, זה על כך שלא עשיתי יותר".
בעקבות גזר הדין, פז התמודדה עם תגובות שנאה חריפות, נראה שרבות מהן בעלות אופי מיזוגני ולסבופובי. היא שיתפה את תחושותיה ברשתות החברתיות, ואמרה: "מי היה מאמין שבגילי המופלג אהיה מוקד לפנטזיות של לסבופובים נאורים". בין התגובות היה ניתן למצוא שםה גסה ומעליבה, והתגובות כללו גם איומים והתייחסות משפילה.
 
פז הביעה הבנה לתגובות האופוזיציה, אך לא קיבלה את הסגנון המזלזל. "אני יודעת שמה שאני עושה מעורר התנגדות אבל השפה שהם משתמשים בה לא מקובלת. אני עבריינית על גרפיטי והסגת גבול, לא על פדופיליה או אונס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה