משפט

האם יעשה צדק? הרשות הפלסטינית נתבעת ב-50 מיליון שקל בעקבות פיגוע

הרב ליאו די ומשפחתו תובעים את הרשות הפלסטינית וארגון הטרור חמאס בעקבות רצח אם המשפחה ובנותיה בפיגוע ירי בבקעת הירדם, במטרה להביא צדק ולמנוע את התמיכה הכלכלית בטרור
מערכת ice | 
משפט (צילום shutterstock)
הרב ליאו די ומשפחתו תובעים את הרשות הפלסטינית ואת ארגון הטרור חמאס בסכום של 50 מיליון שקל בבית המשפט המחוזי בירושלים, בעקבות רצח אשתו לוסי ז"ל, בת 48 ושתי בנותיו מאיה- אסתר, בת 20 ורינה-מרים, בת 15. הפיגוע המחריד התרחש בבקעת הירדן לפני שנה וחצי.
עורכי הדין של משפחת די, המייצגים אותם מטעם ארגון שורת הדין, טוענים כי הרשות הפלסטינית אחראית למקרים של אלימות ולמעשה "מתגמלת טרור", בכך שהיא מספקת כספים למשפחות של מחבלים. הרב די ציין כי מאז הרצח, חייהם השתנו לחלוטין. "לא ייאמן שהרשות הפלסטינית ממשיכה לתמוך כלכלית במבצעי הפיגועים", אמר. הוא הביע תקווה שהליך זה יסייע להילחם נגד תרבות הטרור ויביא לצדק עבור בני משפחתו.
חוק הפיצוי שנחקק לאחרונה קובע כי הפיצויים המינימליים לקורבנות טרור יעמדו על 10 מיליון שקל ליורשים, ו-5 מיליון שקל לכל בן משפחה. עו"ד ניצנה דרשן-לייטנר, נשיאת ארגון שורת הדין, ציינה כי מדובר בתביעה חשובה נוספת נגד הרשות הפלסטינית וארגוני הטרור, והביעה תקווה שהפעם קורבנות הטרור ירגישו את ההשפעה הכלכלית על התומכים בטרור.
המשפחה מתכוונת להמשיך להיאבק על זכויותיהם ולהילחם ברוע בכל מקום בו הוא קיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה