תרבות ופנאי

כוכבת "ארץ נהדרת" על הפרידה הכואבת: "הייתי באבל" | צפו

השחקנית שני כהן התארחה בפודקאסט של איתי סגל, במהלכו היא סיפרה על החברה הטובה שהחליטה ביום בהיר אחד לנתק עמה את הקשר. שני כהן: "זה היה אירוע מאוד טראומטי עבורי"
מערכת ice | 
שני כהן ובנותיה בגן הבוטני (צילום ניר פקין)
השחקנית שני כהן, המככבת בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת", התארחה לאחרונה בפודקאסט של איתי סגל. בשיח עימו, שני כהן סיפרה בפתיחות על הרגע בו חברתה הטובה החליטה לנתק עמה את הקשר. 
"הייתה לי חברה אחת שהייתה ממש חברה הכי טובה שלי, והבנתי שהייתי מאוד טוטאלית בחברות הזאת ויום אחד לא הייתי זמינה. הייתי באיזו מסיבת רווקות והיא שרפה אותי...היינו יחד מהתיכון", סיפרה כוכבת "ארץ נהדרת". 
לדבריה, הסיבה לכך שחברתה הטובה החליטה לנתק עמה את הקשר נגעה לעובדה כי יום אחד היא לא הייתה זמינה עבורה. "לא הייתי זמינה והיא לא ענתה לי אחר כך והיא לא הסכימה לשמוע ממני. זה היה אירוע מאוד טראומטי עבורי. היא פשוט ממש חסמה אותי ואני הייתי באבל, לא משנה מה עשיתי. לא היה על מה לדבר וזה היה כואב נורא. זה גרם לי להתחיל את הטיפול הראשון שלי בעצם", כך סיפרה שני כהן לאיתי סגל. 
הקומיקאית והשחקנית המוכרת המשיכה בדבריה ואמרה: "ואז הבנתי עם השנים שיכול להיות שגם אני איבדתי קצת את עצמי בתוך חברות הזאת והיו לי גם הרבה חברות שלא אהבו את החברות הזאת. אני חושבת שאני כל כך השתכללתי והשתנתי.
רוב החברות שלי, יש לי רשת של חברות שהן ממש תחליף לאחיות. זה משהו שמאוד ידוע אצלי והחברות שלי מאוד אוהבות את החברות שלי ויש שם משהו משותף לכולן, זה תדר של לב נקי. תדר של משהו מאוד מפרגן, מרים ומחזק". 
"את יודעת להסביר מה קרה בחברות ההיא שנגמרה היום בדיעבד?", שאל אותה איתי סגל. שני כהן השיבה בחיוב וציינה: "אני חושבת שקודם כל כנראה כל אחת מאיתנו הייתה צריכה ללכת לדרך חדשה כי הכרנו בגיל 16 והיינו מן שני הפכים במגמת תיאטרון ומאוד אהבתי אותה. תמיד יהיה לה מקום בלב שלי, אבל אני כבר לא חושבת עליה כל כך".
 
@allinhouseofpodcasts

״היינו יחד מהתיכון ויום אחד היא פשוט שרפה אותי״ שני כהן על הפרידה מהחברה הכי טובה שלה. מתוך ״הפודקסט של איתי סגל״ | עכשיו בכל הפלטפורמות

♬ original sound - All•in הבית של הפודקאסטים
בתום השיח עם סגל, סיפרה כוכבת "ארץ נהדרת" על הרגע בו היא החליטה להיפגש עם אותה חברה שבחרה לנתק עמה את הקשר. "יום אחד, אחרי שמונה חודשים שכבר הייתי בטיפול, הייתי מדברת עליה כל טיפול, באתי ודפקתי לה בדלת בבית. היא פתחה לי את הדלת בהלם ואמרתי לה: 'עכשיו אנחנו נדבר'. נכנסתי לבית כי כבר התחלתי לעבור איזה תהליך מאוד משמעותי.
בעצם הבנתי שאני בן אדם חסר גבולות, נותן. לא ידעתי שיש אלטרנטיבה, זה הכי טראגי. אתה מבין שאתה אומר, אני לא ידעתי שאפשר אחרת, לא ידעתי שזה בסדר, שיכעסו עליי".
על אף שהשתיים ניסו לגשר על הפערים ביניהן, שני כהן וחברתה לא הצליחו לשמור על חברות יציבה לאורך זמן. "דיברנו ושמנו את הדברים על השולחן, וניסינו עוד פעם וזה לא היה אותו דבר", סיפרה השחקנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה