ויראלי

תרימו לה: כוכבת "האח הגדול" חגגה את מסיבת הרווקות

רומי נסט, יוצאת "האח הגדול", חגגה בסוף השבוע באילת את מסיבת הרווקות שלה לקראת החתונה עם בחיר לבה, איש ההייטק אורי אזריהאן. החתונה מתוכננת להתקיים ב-1 באוגוסט, בפני מאות מוזמנים 
רוני שיינר | 
רומי נסט במסיבת רווקות (צילום לירן יוחאי)
הדוגמנית רומי נסט, יוצאת תוכנית הריאליטי "האח הגדול" לשנת 2019, חגגה בסוף השבוע את מסיבת הרווקות שלה, חודשיים לפני שתעמוד תחת החופה עם בחיר ליבה ההייטקיסט, אורי אזריהן. 
אל המסיבה, שהתקיימה בוילה ויקטוריה באילת, הגיעו חברותיה הטובות של נסט, תוך שהן מצייתות לקוד הלבוש שנקבע מראש: ורוד- כתום. נסט, הכלה לעתיד, לבשה לבן.

יפה לך לבן. רומי נסט (צילום: לירן יוחאי)
נסט ואזריהן התארסו בסוף חודש ספטמבר במהלך חופשה רומנטית באיטליה, אחרי שנה וחצי של זוגיות ומגורים משותפים בתל אביב. הם צפויים להינשא ב-1 באוגוסט בפני מאות מוזמנים. 
בחודש הבא, צפויים בני הזוג לטוס לחופשה רומנטית בחו"ל, אחריה יחלו לתת גז על הארגונים והחגיגות, ביניהם אירוע החינה המסורתי. 

חוגגת עם החברות הטובות. נסט (צילום: לירן יוחאי)
נזכיר, כי ברזומה הרומנטי של נסט נמצא כוכב "חתונה ממבט ראשון", שי יעקובוביץ', שמתגורר כיום בפלורידה ועוסק בנדל"ן. 
העונה החדשה של "האח הגדול" צפויה לעלות ב-2.6 ברשת 13. מוקדם יותר היום, תקפה אורנה בנאי את הקמפיין המקדם את עליית התוכנית ומציג שלטי חוצות עם שמות דיירים: "כמה טעם רע. בעזה יש 125 חטופים! אנשים ונשים שחיים ונמקים בתוך סיוט אינסופי. כמה מנותקים אתם. מביש". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה