תקשורת ומדיה

צפו: כוכב ארץ נהדרת לועג לגוף התקשורת בו הוא מופיע

דיווח זהיר של אתר מאקו על ניסיון פיגוע הדריסה בבנימין, גרם לקומיקאי אוראל צברי להתפוצץ מצחוק – ולא בקטע חיובי. כיצד הגיב כוכב ארץ נהדרת לאתר מבית קשת והאם זה עלול לסבך אותו?

מערכת ice | 
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
אוראל צברי, כוכב ארץ נהדרת, המשודרת בקשת 12, לא חושש להסתבך עם הבוסים מלמעלה ומביע את דעתו כנגד סיקור ניסיון פיגוע באתר מאקו (מבית מקשת). צברי שיתף אמש את הדיווח הראשוני כנראה של מאקו, על ניסיון הפיגוע סמוך לעופרה. באירוע נהג רכב פרטי פלסטיני התנגש בדהירה ברכב משטרתי חונה באזור בנימין.
נהג הרכב, תושב שכם בן 27, נהרג, בעוד השוטרים שהיו במקום ניצלו. בהתראה של מאקו, אותה שיתף צברי, נכתב: "רכב פלסטיני פגע מסיבה שאינה ברורה בניידת בכביש 80, סמוך לעופרה. אין נפגעים".
הקומיקאי, של אהב את הניסוח המסוייג של האתר, השיב ברשת X: "חחחחחחחחחחח שאינה ברורה".
זו איננה הפעם הראשונה בה צברי מביע את דעתו בענייני ביטחון וטרור. לאחר הפיגוע הרצחני ברכבת הקלה ביפו בתחילת החודש, כתב: "לא יאומן, פיגוע בתל אביב היום, פשוט מחריד. יהי זכרם ברוך. אנחנו מתמודדים עם רוע שלא היה כמותו, אמן שימצאו פיתרון כבר לבעיה הבלתי נסבלת הזו, שינהלו ביד קשה הרבה יותר".
בסטורי שהעלה לאחר מכן, התלונן על כניסת שוהים בלתי חוקיים לישראל והתרעם על המציאות ההזויה ביהודה ושומרון: "כולנו הזדעקנו, צעקנו שהאסון בפתח. עברו חודש, חודשיים והאסון התרחש. אמן שימצאו פיתרון כבר לבעיה הבלתי נסבלת הזו, שינהלו ביד קשה הרבה יותר, גם בעוד מאה שנה אין בהם אמונה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה