טלוויזיה

כוכב "ארץ נהדרת" נפרד בשמחה מיחיא סינוואר | צפו

לאחר שדוברות השב"כ ודובר צה"ל אישרו באופן רשמי כי יחיא סינוואר חוסל, מיהר הקומיקאי אלי פיניש להיפרד מרב המרצחים בדרכו הייחודית | צפו
מערכת ice | 
אלי פיניש (צילום eretznehederet @elifinish@)
בעקבות הודעתם הרשמית של דובר צה"ל ודוברות השב"כ כי יחיא סינוואר חוסל, מיהרו ידוענים רבים להגיב על כך ברשתות החברתיות השונות, ביניהם היו נסרין קדרי, יוסף חדאד וגיא הוכמן. 
הקומיקאי והשחקן אלי פיניש, אשר גילם את דמותו של רב המרצחים בתוכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת" נפרד בדרכו הייחודית מיחיא סינוואר. בסרטון משעשע העלה לרשת החברתית אינסטגרם, אלי פיניש ביצע חיקוי אחרון ליחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס אשר היה אחראי לטבח ה-7 באוקטובר. בסרטון המדובר, אלי פיניש ביצע חיקוי של רב המרצחים אוכל במבה לצלילי השיר "מסיבה של סמבה" של להקת "הכל עובר חביבי".
כאמור, לאחר האישור הרשמי של שב"כ וצה"ל כי יחיא סינוואר חוסל, מיהרו ידוענים רבים להגיב על כך ברשתות החברתיות. הקומיקאי המפורסם גיא הוכמן חגג את הבשורה המשמחת בדרכו הייחודית.
בסרטון שהעלה לחשבון ה-X שלו, נראה הוכמן מסתובב ברחובות תאילנד כשהוא לבוש בתחתונים בלבד. לצד הסרטון שהעלה לחשבון ה-X (לשעבר טוויטר), כתב הקומיקאי האהוב גיא הוכמן: "חגיגות חיסול בתאילנד". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה