תקשורת ומדיה

אשת התקשורת הוותיקה מודה בכאב: "אני צריכה טיפול" | צפו

בסרט "הותר לפרסום", אשר מתעד את מערכת כאן 11 בזמן המלחמה, מספרת כרמלה מנשה על המחויבות העמוקה שלה לעבודתה. כרמלה מנשה: "אני מאוד טוטאלית וזו בעיה"

מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אשת התקשורת הוותיקה כרמלה מנשה ממשיכה להפתיע את הצופים. לאחר שתועדה מעשנת בשידור חי, הכתבת לענייני צבא וביטחון של תאגיד השידור הציבורי עולה שוב לכותרות.
בסרט "הותר לפרסום", אשר מתעד את מערכת כאן חדשות בזמן מלחמת חרבות ברזל, סיפרה כרמלה מנשה על המחויבות העמוקה שלה לעבודתה. "אמרו לי שאת ישנה במערכת לפעמים", ציין המראיין.
"כן, ישנה. אני לא יודעת, אני חושבת שכל הכתבים ככה עובדים. תשמע זו מלחמה, זה לא יום – יום", השיבה מנשה. המראיין המשיך להתווכח עם אשת התקשורת הוותיקה ואמר: "מלחמה כן, כולם עובדים קשה אבל את מאוד טוטאלית". 
 
@kan_il כרמלה מנשה, כתבתנו לענייני צבא וביטחון, טוטאלית עד כדי שינה במערכת והחלפת בגדים ברכב. #הותר_לפרסום ♬ original sound - כאן
כרמלה מנשה, הכתבת לענייני צבא וביטחון של תאגיד השידור הציבורי, הקשיבה לדבריו של המראיין ולבסוף השיבה: "אני טוטאלית, כן. אני טוטאלית וזו בעיה, אני צריכה טיפול אבל בגילי המופלג כבר כנראה שזה מה שיהיה".
כאמור, לאחרונה נתפסה מנשה מעשנת בשידור חי. הכתבת הצבאית של כאן 11 תועדה כשהיא מדווחת על פעילות צה"ל בדרום לבנון בעודה יושבת על ספסל ברחוב עם סיגריה ביד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה