תקשורת ומדיה

כתבת כאן 11 נתפסה על חם: עישנה סיגריה במהלך שידור חי

מזה שנים רבות כרמלה מנשה משדרת אלינו מרחבי הארץ, את כל מה שמעניין וחשוב בתחום הצבאי. היום היא נתפסה על חם במהלך שישבה על ספסל ברחוב והתראיינה ברדיו, כשהיא מעשנת סיגריה
מערכת ice | 
כרמלה מנשה (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
אחת העיתונאיות הוותיקות וללא ספק המנוסות בישראל, במיוחד בתחום הצבאי, היא  כרמלה מנשה, אשר זכתה במהלך הקריירה ארוכה שלה בפרס סוקולוב, אות אומ"ץ ועיטור נשיא מדינת ישראל היוקרתי.
מנשה כל כך מנוסה כנראה שכשהיא משדרת ברדיו לא מתוך האולפן, היא יכולה להרשות לעצמה לעשות זאת מהספסל בפינת הרחוב ואם לא די בכך, עוד בזמן שהיא מעשנת סיגריה. 
הכתבת הצבאית של כאן 11 נתפסה על חם בתיעוד של איתי בלומנטל אשר פורסם באינסטגרם של העיתונאי רן בוקר, כאשר המצלם שומע את מנשה ברדיו ומתעד אותה ברחוב בו זמנית.
 
קרדיט: אינסטגרם, itayblumental, @ranboker@
כזכור, אחת הפרשות בהן הייתה מעורבת מנשה לאחרונה הסתיימה בפסיקה מהפכנית שעשויה לשנות את כללי המשחק בתקשורת הישראלית. בית המשפט המחוזי בתל אביב קבע אז כי הומור וסאטירה אינם מהווים מגן מוחלט מפני תביעות על פגיעה והטרדה.
זאת כאשר השאלה נידונה בתיק בו שפט השופט אליהו בכר ופסק פיצוי בסך של 600 אלף שקלים לעיתונאית כרמלה מנשה, בתביעה שהגישה נגד שדרני הרדיו הראל סלוצקי ועופר דומינגז, ותחנות רדיו צפון וקול הים האדום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה