תרבות ופנאי

נסרין קדרי חוגגת יום מאושר: "בשורות טובות, היינו צריכים את זה"

לאחר שנודע כי קיימת סבירות גבוהה שיחיא סינוואר חוסל, מיהרה נסרין קדרי להגיב על כך בחשבון האינסטגרם שלה. נסרין: "סוף סוף בשורות טובות, כמה היינו צריכים את זה"
מערכת ice |  2
נסרין קדרי חוגגת מימונה (צילום אינסטגרם)
לאחר שנודע כי קיימת סבירות גבוהה לגבי חיסולו של יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס שאחראי על טבח ה-7 באוקטובר, מיהרו רבים מאמני ישראל להגיב על כך ברשתות החברתיות השונות. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, הזמרת נסרין פרסמה את הידיעה על יחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס.
לצד אותה ידיעה, כתבה הזמרת המפורסמת: "סוף סוף קצת בשורות טובות, כמה היינו צריכים את זה. ושמחת בחגך, איזה תיקון!". עוד כתבה נסרין: "תודה לה' ותודה ללוחמים שלנו, אתם גיבור על. עכשיו רק שהחטופים יחזרו הביתה ותושבי הצפון יחזו לביתם ונוכל איכשהו לחזור לנשום". 

(צילום: nasrinkadry@)
כאמור, מוקדם יותר היום (חמישי) דווח כי קיימת סבירות גבוהה שיחיא סינוואר, מנהיג ארגון הטרור חמאס, חוסל. על פי הדיווחים, סינוואר חוסל לאחר שטנק ירה לעבר מבנה בו שהו מספר מחבלים.
לצד זאת, נודע כי באותו מקום לא אותרו סימנים להימצאותם של חטופים. על פי הדיווחים, אותם מחבלים נשאו על גופם סכומי כסף נכבדים ותעודות זהות מזויפות. על אף שחמאס לא פרסם עד כה הודעה רשמית כי אכן סינוואר חוסל, בכלי התקשורת "שהאב", אשר מזוהה עם ארגון הטרור, דווח כי "הוא נהרג על אדמת רפיח בלב הקרב". עוד דווח, כי סינוואר "נורה במצח ובראש והוא נרצח ללא תכנון". 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    החטופים
    ירדנה 10/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמחה תהיה שהחטופים יח÷זרו זו תהיה השמחה הלך.סינוואר אחלה טז יבואו במקומו 10 כל עוד שזה הרעיון זה לא יגמר
    סגור
  • 1.
    מקסימה (ל"ת)
    .. 10/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור