משפט

"מדובר באירוע הזוי": בנו של השר איתמר בן גביר מסתבך

צעיר תושב הפזורה הבדואית, נעצר בחשד לפריצה לרכבו של בנו של השר בן גביר שובאל. הצעיר, שתועד גם משתמש בכרטיס האשראי של אשתו של השר איילה, שוחרר ממעצר. השר בן גביר: "ברור שהשר לא מעורב בחקירות, יחד עם זאת מדובר באירוע הזוי"
מערכת ice |  2
שובאל ואיתמר בן גביר (צילום shuvael_ben_gvir@, יונתן זינדל/פלאש90 ו-freepik)
צעיר תושב הפזורה הבדואית בנגב נעצר בשבוע שעבר, בעקבות החשדות לגבי מעורבותו בפריצה לרכבו של שובאל בן גביר, בנו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, וגניבת כרטיס אשראי.
לפי הפרטים שפורסמו בחדשות 12, החשוד נעצר ביום רביעי שעבר לאחר שתועד כשהוא משתמש בכרטיס האשראי של אשת השר, איילה בן גביר. תחילה, הוא הובא להארכת מעצר ראשונה, ואתמול (שלישי) הובא להארכת מעצר שנייה.
בשל היעדר עבר פלילי, מחלקת התביעות של המחוז הדרומי החליטה לשחררו הביתה כמעט ללא תנאים, למעט הפקדה של 5,000 שקל. עורך דינו של החשוד, אדיר בן לולו, התייחס לאירועים ומסר בתגובה: "מרשי מכחיש את המיוחס לו. היום, לאחר בחינת הראיות, הוחלט לשחררו על ידי התובע בלי תנאים".
מחלקת התביעות של המחוז הדרומי, התייחסה לאירוע וציינה: "החלטנו לשחרר את החשוד מאחר שמדובר בצעיר נעדר עבר פלילי. בימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום בהליך מהיר". 
מטעם לשכתו של השר בן גביר, נטען: "ברור מאליו שהשר לא מעורב בחקירות, ודאי לא בחקירה של פריצת רכבה של אשתו. יחד עם זאת, אם לאור מדיניות הפרקליטות משחררים פורץ ללא תנאים, מדובר באירוע הזוי שמצריך דין וחשבון מפרקליט המדינה - ואני אומר זאת כנפגע עבירה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    העבירות הפליליות
    חיים 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראשית לא שמעתי עד כה על הגשת כתב אישום בסדר דין מהיר בהליך פלילי. לכן אינני יודע מהיכן המציאה המשטרה את האמירה הזו. דבר נוסף, מעניין על אלו עבירות המשטרה תגיש, אם בכלל, כתב אישום. כי לפי תיאור המקרה בכתבה נעשו כאן מספר עבירות פליליות שעונשן המצטבר יכול להגיע ל 16 שנים וחצי שנות מאסר. והדברים נכתבים ללא קשר לזהות של בעל הרכב. כי מקרה כזה הוא נפוץ מאד בעיקר על המשויכים למגזר הערבי. העבירות הן: (1) גניבה מרכב, סעיף 413ד לחוק העונשין (3 שנות מאסר); פריצה לרכב בכוונת גניבה, סעיף 413ו לחוק העונשין (7 שנות מאסר); החזקת רכוש גנוב, סעיף 413 לחוק העונשין (6 חודשי מאסר); גניבת כרטיס חיוב, סעיף 16א לחוק כרטיסי חיוב (3 שנות מאסר); הונאה בכרטיס חיוב, סעיף 17 לחוק כרטיסי חיוב (3 שנות מאסר). מעניין מה היה קורה אילו הצעיר שנתפס במעשה היה שייך למגזר היהודי, אילו סעיפי אישום ועונשים התביעה המשטרתית הייתה מבקשת.
    סגור
  • 1.
    הבן של בן גביר
    מרצל לופו 10/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התמונה שמפרסמים לא מחמיה! תמונה של לא מוצלח!
    סגור