משפט

ראש משפחת הפשע נעצר: "ארצח את הילדים שלך לעינייך"

ראש ארגון משפחת הפשע ועוד שני חברי הארגון נעצרו על סחיטה באיומים. אם המשטרה לא הייתה מתערבת ועוצרת את זה בזמן הקנסות שהייתי צריך לשלם לא היו מפסיקים..." כך סיפר הקרבן לחוקרי הימ"ר חוף
מערכת ice | 
סחיטה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
היום (שלישי) הותר לפרסום כי שוטרי היחידה המרכזית של מחוז חוף עצרו לאחר חקירה סמויה ראש ארגון משפחת פשע בחשד לסחיטה באיומים על אזרח שנקלע למצוקה כלכלית ולקח הלוואה בשוק האפור.
"אני אאנוס היום את הבת שלך, אאנוס בתחת את הבן שלך את אשתך ואחותך וארצח את הילדים הקטנים שלך מול העיניים..", היו בין הציטוטים שהביאו לכך ששוטרי הימ"ר פשטו על ביתו ועצרו אותו ושני חברים נוספים מארגונו. בתום חקירת ימ"ר חוף, הוגש היום נגדם כתב אישום .

במסגרת מבצע "בלימת חירום" במאבק בפשיעה ובמשפחות הפשע עליו הכריז המפכ"ל, פתחו שוטרי היחידה המרכזית של מחוז חוף בחקירה סמויה בחודש אוגוסט האחרון לאחר קבלת אינדיקציה אודות חשד לסחיטה באיומים על חייו וחיי בני משפחתו של אזרח אשר נקלע למצוקה כלכלית ופנה לשוק האפור לקבלת הלוואה ולבסוף שילם "קנס" של עשרות אלפי שקלים ריביות .
"אם המשטרה לא הייתה מתערבת ועוצרת את זה בזמן הקנסות שהייתי צריך לשלם לא היו מפסיקים..." כך סיפר הקרבן לחוקרי הימ"ר חוף. מהחקירה עולה כי לאחר שלקרבן עלה קושי לעמוד בזמני ההחזרים, החלו איומים כבדים על חייו ובני משפחתו , הגעה אליו הביתה ואיומים טלפונים מצד ראש ארגון הפשע המוכר ששלח לו תצלומים של ילדיו הקטנים , אחותו ועוד בני משפחה .
בנוסף לאיומים הוחלט "לקנוס" את הקרבן בריביות של 6000 ש"ח כל אחת ותשלום יומי נוסף של 200 שקל בשל האיחור במועד .כך שבסוף שילם הקרבן עשרות אלפי שקלים קנס בנוסף על ההלוואה שלקח. כאמור שוטרי הימ"ר עצרו את ראש ארגון הפשע ושניים נוספים מהארגון לפני כחודש ימים ומעצרם הוארך מעת לעת בבית המשפט.
היום עם מיצוי כלל פעולות החקירה , הצליחו שוטרי הימ"ר לגבש תשתית ראייתית נגד החשודים בגין סחיטה באיומים והוגש נגד השלושה כתב אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה