משפט

משפחת פשע נחשפה? כך הבריחו לישראל סמים בהיקף חסר תקדים

פרקליטות המדינה הודיעה כי הגישה כתב אישום כנגד תשעה נאשמים שקשרו קשר על מנת להביא לארץ יותר מ-330 ק"ג של קוקאין. ארבעה מתוך רשימת החשודים קשורים אחד לשני בקשר דם וככל הנראה פעלו על מנת להסתיר את הונו של האדם שעמד בראש המבצע. 
מערכת ice |  1
קרטל סמים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
פרקליטות המדינה הודיעה היום (חמישי) כי הגישה כתב אישום כנגד תשעה אנשים בחשד כי הבריחו לארץ סמים מסוג קוקאין במשקל של למעלה מ-330 ק"ג והלבינו הון בסך 65 מיליון שקל. על-פי הודעת הפרקליטות, מדובר בייבוא סמים חסר תקדמים בהיקפו. מתוך תשעת הנאשמים ארבעה אשמים בעבירות של הלבנת הון והם בני משפחה אחת. 
חמשת הנאשמים הנוספים הואשמו בעבירות של סחר בסמים וביבוא סמים. על-פי פרטי כתב האישום שהותרו לפרסום, הנאשם אסי מוש מהרצליה ייבא לארץ, באמצעות רשת שהקים, סמים מקוסטה ריקה בשתי הזדמנויות שונות. ככל הנראה, הסמים הוחבאו ברהיטים שהגיעו באונייה לארץ. בנוסף לעבירות הסחר והיבוא הנאשם מואשם בכך שלא דיווח על הכנסותיו, שקיבל בעקבות הסחר בסמים. 
על מנת להחביא את הכסף שהרוויח ממעשיו הפליליים פתח הנאשם חשבונות בנק על שם בני משפחתו. בני המשפחה רכשו עבורו נכסים בתחום הנדל"ן וניהלו את הכספים של האדם שככל הנראה עמד בראש המבצע. התיק נחשף על ידי ימ"ר ירושלים בשיתוף פעולה עם יחידת יהלום של רשות המיסים ויחידת החקירות של המכס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להלאים להם כת כל הרכוש עד הפרוטה האחרונה
    כריסטופר קולומבוס 08/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולשלוח אותם למאסר של מינימום 25 שנים
    סגור