משפט

"סבתא שולה", "טינקרבל" ו-"סבא ג'בטו": כך נתפסו סוחרי הסמים

יחידת התביעות של המחוז הצפוני הגישה כתב אישום נגד חשוד בן ב-43 ממושב שתולה, סוחר סמים שהציג את עצמו ברשתות החברתיות כ-"סבתא שולה". יחידת התביעות תבקש לעצור את החשוד עד תום ההליכים בבית המשפט השלום בטבריה בגין 5 מקרים בהם סיפק סמים לקליינטים שונים בצפון הארץ

מערכת ice | 
סבתא שולה (צילום דוברות המשטרה)

בתאריך 10/07/24 במהלך פעילות של שוטרי המחוז הצפוני ולוחמי משמר הגבול סמוך לצומת גונן באצבע הגליל זיהו השוטרים אדם המעביר שקיות לידי אדם נוסף. מיד עם עצירת השוטרים סמוך לשניים, הם זיהו כי מדובר בשקיות המחילות סמים שהועברו בין המעורבים כחלק מעסקת סמים וכן מצאו ברכבו של הסוחר סמים נוספים.

בעת העסקה ברכבו של החשוד בן ה-43 ממושב שתולה אשר נעצר במקום, נכחו אשתו ושלושת ילדיו הקטנים. על פי המשטרה, בכדי להימנע מחשיפת זהותו בפני הלקוחות, נהג החשוד לכנות את עצמו ברשתות החברתיות בכינוי "סבתא שולה".
לאחר תום שלב החקירה, אשר כללה מעקב אחר לא מעט לקוחות, החליטה יחידת התביעות של המחוז הצפוני להגיש כתב אישום עם בקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט השלום בטבריה בגין חמישה מקרים בהם סיפק הנאשם סמים לקליינטים שונים בצפון הארץ.

(צילום: דוברות המשטרה)

אותם כתבי אישום מתווספים לשני כתבי אישום נוספים שהוגשו לאחרונה באזור הצפון כנגד שתי סוחרות סמים, תושבות צפת והקריות, שקראו לעצמן ברשתות "טינקרבל" ו-"סבא ג'פטו". בעקבות אותה תופעה מדאיגה, משטרת ישראל פועלת כל האמצעים שברשותה על מנת להגיע לגורמים הסוחרים ומפיצים סמים.
 

על פי הודעת המשטרה, חלק ניכר מהמאמצים מוכוון מראש לאיתור מפיצי סמים בקרב בני נוער, פעילות עבריינית אשר מכניסה עוד ועוד צעירים למעגל צריכת הסמים. מעגל אשר מעבר לסכנות הבריאותיות הטמונות בו מתדרדר פעמים רבות להתמכרות, שימוש בסמים, חבירה לגורמים עבריינים ויציאה ממסלול החיים הנורמטיביים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה