משפט

דרמה בכביש 6: כך עסקת סמים בכחצי מיליון שקל סוכלה ברגע האחרון

במסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בזרוע אח"מ של יחידת יואב במחוז הדרומי נגד חשוד תושב שגב שלום בסחר בסמים, נערכו בלשי היחידה בכביש 6 וסיכלו ברגע האחרון עסקת סמים ענקית ששוויה מוערך בכחצי מיליון שקל. צפו בתיעוד של התפיסה
מערכת ice | 
קוקאין (צילום shutterstock)
דרמה גדולה התרחשה הלילה (בין רביעי לחמישי) בכביש 6, זאת לאחר שבמסגרת חקירה סמויה שהתנהלה בזרוע אח"מ של יחידת יואב במחוז הדרומי נגד חשוד תושב שגב שלום בסחר בסמים, נערכו בלשי היחידה באזור בכביש 6 ועצרו עסקת סמים בשווי מאות אלפי שקלים על חם. 
למעשה, בלשי יחידת יואב זיהו רכב ובו החשוד ועצרו אותו. בחיפוש ברכב נתפסה חבילה במשקל 510 גרם של סמים מסוג קוקאין שהיו על פי החשד בדרך לעסקה באזור המרכז. כאמור, שווי מוערך של הסמים שנתפסו רגע לפני שאמורים היו לעבור לידיים אחרות הינו יותר מחצי מיליון שקל. 
החשוד, תושב היישוב הבדאווי בדרום שגב שלום, נעצר על ידי הבלשים של יחידת יואב במשטרת ישראל והועבר לחקירה בזרוע אח"מ יחידת יואב של המחוז הדרומי במשטרה. 
 
ממשטרת ישראל נמסר בעקבות הסיכול של עסקת הסמים: "לוחמי יחידת יואב של המחוז הדרומי פועלים בכלל תחומי המחוז בטיפול בעבירות החמורות בצירי התנועה המרכזיים ובתוך היישובים בנגב. זאת לצד הפעילות העצימה בסיוע להריסות של מבנים בלתי חוקיים בנגב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה