משפט

אירוע חריג בכלא רימונים: עורך דין נעצר בחשד שהבריח סמים לאסירים

כוחות הביטחון ממשיכים להילחם בתופעת הברחת חומרים אסורים לבתי הכלא בישראל. כעת, נחשפת פרשה חמורה כאשר על פי ממצאי החקירה עורך דין בשנות ה-50 לחייו חשוד בהברחת סמים מסוכנים לאסיר הכלוא בכלא רימונים. כל הפרטים
מערכת ice | 
עצור-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לוחמי הכליאה בשירות בתי הסוהר והיחידות המיוחדת של משטרת ישראל ממשיכות בניהול מאבקן העיקש במניעת הברחות של חומרים וחפצים אסורים אל כותלי בתי הסוהר ברחבי הארץ. כעת, מפרטים שפורסמו על ידי דוברות המשטרה נחשפת פרשה חמורה במסגרתה נעשה ניסיון להבריח סמים מסוכנים לבתי הכלא רימונים. 
בעקבות קבלת דיווח, שוטרי מחוז מרכז של משטרת ישראל עצרו אמש (שני), עורך דין תושב הצפון לאחר שעלה חשד שניסה להבריח סמים לאסיר אשר מרצה את עונשו בכלא רימונים.
עם קבלת הדיווח על המקרה שוטרי תחנת שדות, הוזעקו לכלא רימונים שנמצא באזור השרון. על פי הממצאים עולה שאותו עורך דין הנמצא בשנות ה-50 לחייו ומתגורר בצפון, הגיע לבקר אסיר כבן 19 מחברון, אשר מרצה עונש מאסר בבית הכלא.

החומרים שנתפסו במסגרת החקירה, צילום: דוברות שירות בתי הסוהר
בהגיעם למקום האירוע עצרו שוטרי תחנה שדות את האסיר ואת העורך דין. לאחר חיפוש בבגדיו של העצור נמצאו חומרים המסווגים כסמים מסוכנים. בתום החקירה, השניים נכלאו והיום (שלישי), המשטרה עתידה לבקש מבית המשפט לאריך את מעצרם של השניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה