תקשורת ומדיה

אייל ברקוביץ' יודע? בנו במתקפה חריפה: "להקיא עלייך"

ליאור ברקוביץ', בנו של כדורגלן העבר אייל ברקוביץ', מתח ביקורת חריפה על התסריטאי מני אסייג בעקבות כתבה שפורסמה באתר "וואלה". ליאור ברקוביץ': "להקיא עלייך מני, תתבייש לך". כיצד הגיב מני אסייג? | כל הפרטים
מערכת ice | 
אייל ברקוביץ' (צילום מסך קשת 12)
אתר "וואלה" הצליח לעורר את זעמו של התסריטאי מני אסייג, בעקבות כתבה שעסקה בציוץ שהוא פרסם על התנהגותם של חלק מהמפגינים המשתתפים במחאות של משפחות החטופים
אסייג זעם על אתר החדשות ופרסם ציוץ על כך בחשבון ה-X שלו.  "אני כותב ציוץ נחרץ ונוקב (שאני עומד מאחוריו) על האנרכיסטים שניסו לשרוף שוטר, ומצרף את הסרטון. אתר הסילוף וואלה מעלה פוש וכתבה שצייצתי את זה נגד כל 'המפגינים למען החטופים', ואז הבן האידיוט של הכדורגלן מסלף את הסילוף, מוחק את המשפט 'המפגינים למען משפחות' ומשאיר רק את המילה 'חטופים', ככה שיתקבל הרושם שצייצתי נגד החטופים. כמה נמאס לי מהחלאות האלה", כתב בזעם אסייג. 
 
בדבריו, התייחס אסייג לליאור, בנו של אייל ברקוביץ' אשר נחשף אף הוא לכתבה שפרסם אתר "וואלה". בציוץ שפרסם ליאור ברקוביץ', נכתב: "לא הייתי קורה לו בן אדם אפילו ככה נראה הצד האפל של המדינה שלנו, אנשים כמו מני אסייג שחושבים שהם עשו משהו בחיים. 
התלבטתי אם לכתוב בכלל משהו על זה מפני שזה יצור טראפיק ופרסום עבורו אבל אני מפרסם את הכותרת הזאת רק בגלל שאני רוצה שהמדינה שלנו תראה איזה אנשים גדלים פה. להקיא עלייך מני,  תתבייש לך!". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה