תקשורת ומדיה

מני אסייג נגד "וואלה": "כמה נמאס לי מהחלאות האלה"

מני אסייג מתח ביקורת חריפה על אתר החדשות "וואלה" בעקבות כתבה שעסקה בציוץ שפרסם בחשבון ה- X שלו על התנהגותם האלימה של חלק מהמפגינים במחאת משפחות החטופים. מני אסייג: "אתם חייבים לראות איך זה עובד בממלכת הסילוף והדיבה"
מערכת ice |  1
מני אסייג (צילום יחצ ערוץ 20)
מני אסייג, התסריטאי וסאטיריקן המוכר, מרבה להביע את עמדותיו הפוליטיות ברשתות החברתיות השונות. לאחרונה עלה אסייג לכותרות לאחר שכינה את הזמר הוותיק אפרים שמיר וד"ר למשפטים והפעילה החברתית מגי אוצרי "צמד אנטישמים בסדר גודל של טיטוס", זאת בעקבות ההתבטאויות מעוררות המחלוקת של חבר להקת "כוורת" לשעבר
אמש (שלישי) תקף מני אסייג את "וואלה" וזאת כי בטענה כי באתר התפרסמה כתבה על ציוץ שפרסם אשר לא דייקה בפרטים. "אתם חייבים לראות איך זה עובד בממלכת הסילוף והדיבה", כך כתב אסייג לעוקביו בחשבון ה-X על אתר "וואלה". 
"אני כותב ציוץ נחרץ ונוקב (שאני עומד מאחוריו) על האנרכיסטים שניסו לשרוף שוטר, ומצרף את הסרטון. אתר הסילוף וואלה מעלה פוש וכתבה שצייצתי את זה נגד כל 'המפגינים למען החטופים', ואז הבן האידיוט של הכדורגלן מסלף את הסילוף, מוחק את המשפט 'המפגינים למען משפחות' ומשאיר רק את המילה 'חטופים', ככה שיתקבל הרושם שצייצתי נגד החטופים. כמה נמאס לי מהחלאות האלה", כתב בזעם אסייג. 
 
בציוץ אחר שפרסם אסייג, כתב הסטאריקן והתסריטאי: "למה וואלה לא ציין שכתבתי את זה על מי שניסה לשרוף לנו שוטר? איזה אתר ברברי אנרכיסטי זה".
  
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הם חלאות ששונאים אותנו יותר מאת אלו שרצחו, אנסו וחטפו
    מסביר פנים 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והם מוכנים להקריב את החטופים שלהם רק כדי לפגוע בנו.
    סגור