תקשורת ומדיה

יאיר שרקי חוטף ממגישת ערוץ 14: "כמה נמוך אפשר לרדת?"

יאיר שרקי הצליח לעורר את זעמם של צופים רבים בעקבות התבטאות חריגה על יחס חברי המפלגות ש"ס והציונות הדתית לחטופים. יאיר שרקי: "כשאתה מכיר פחות, אולי אתה אמפתי פחות או רואה שיקולים בצורה אחרת". טל שלו, מגישת ערוץ 14, תקפה את שרקי בתוכנית "ישראל הבוקר" | צפו

מערכת ice |  3
יאיר שרקי (צילום אריה לייב אברמס/פלאש90)
יאיר שרקי, כתב ופרשן לענייני דתות ופוליטיקה של חדשות 12, עורר סערה תקשורתית רחבה בעקבות דברים שאמר אמש (שני) במהדורת החדשות של ערוץ 12, אותה הגיש גיא פלג.
במהלך מהדורת החדשות, התבטא יאיר שרקי בכל הנוגע לעסקת החטופים ואמר: "העובדה שגם החטופים הגיעו בעיקר מהקיבוצים ומהנובה, מקומות שבהם גם לש"ס וגם לציונות הדתית היה פחות ייצוג אנושי. אז פשוט כשאתה מכיר פחות, אולי אתה אמפתי פחות או רואה שיקולים בצורה אחרת מאשר מי שחווה את זה במעגל ראשון ושני". 
בתגובה לכך, מיהר גיא פלג לציין: "אני באמת מקווה ומנסה להאמין שזה לא הסיפור". שרקי המשיך בדבריו ואמר:  "אני חושב שבסוף תסתכל על ניתוח סוציולוגי, אתה תראה שיש גם קשר". דבריו של כתב חדשות 12 הפתיעו צופים רבים, ביניהם אנשי תקשורת מוכרים  טל שלו, מגישת ערוץ 14, זעמה על דבריו של שרקי ומיהרה להגיב עליהם בתוכנית הטלוויזיה "ישראל הבוקר".  
 
"בשביל זה הגעת לתקשורת יאיר שרקי? כן? כמה עוד נמוך אפשר לרדת כדי להישמע טוב בעיני קליקה מסוימת. מה יאיר שרקי לפני 10,15 שנים היה אומר על מה שאמרת כאן בקטע הזה? לי יש תחושה שהוא פחות היה מתחבר", כך עקצה שלו את שרקי. 
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האג׳נדה מנקה ממוחם כל שמץ של חשיבה, הגינות ועובדות
    מסביר פנים 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומהפה זורמת מכונת הרעל.
    סגור
  • 2.
    סמרטוט קטן
    שןסטר 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש רע שמוכר את נשימתו לערוצי תבהלה רק כדי לשמור על העבודה. חתיכת. נבלה בושה של בן אדם
    סגור
  • 1.
    מעניין
    סלומון 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרקי. מעניין האם דוברו של נשיא המדינה ביקש ממך לאמר דברים אלה.
    סגור