טלוויזיה

הפתעה בשידור חי: מה קרה לראשו של יאיר שרקי?

לאחר שהשותף שלו להגשת "אברי ושרקי", אברי גלעד, סיפר אמש על טבילת ראשו בקערה מלאת קרח לקראת אתגר מצמרר בו ישתתף, יאיר שרקי הסכים הלילה להצטרף לקולגה שלו וביצע את הטבילה הכואבת בשידור חי, מול כל הצופים. צפו

מערכת ice | 
יאיר שרקי באתגר טבילת הראש במי קרח (צילום צילום מסך מתוך "אברי ושרקי", חדשות 12)
כזכור, הפעילות של גלעד היא לקראת אירוע של עמותת ישראלס(IsrALS)  התומכת בחולי מחלת ניוון השרירים הסופנית. באירוע שיתקיים היום (שלישי) צפויים להשתתף מפורסמים שונים שיקבלו על עצמם את אתגר הטבילה באמבט קרח שמדמה את רגע קבלת הבשורה על מחלת ה- ALS. אחותו של גלעד, אפרת, עומדת בראש העמותה.
גלעד, שסיפר אמש שאפשר להתכונן לאתגר ע"י טבילת הפרצוץ בקערת סלט מלאה בקרח, שכנע כאמור גם את שרקי להצטרף ליוזמה ואתגר אותו לעבור את השיא שלו של 15 שניות במים הקפואים.
"עכשיו יתחיל לכאוב לו, נכון שרקי? יפה, הוא לא נכנע, הוא עומד לכבוש את השיא. הוא מרגיש תחושות קשות אבל הוא נשאר במים. הוא כבר חושב שהוא ידבר עם הדגים"... שידר גלעד את רגעי הטבילה של חברו.
מתוך חשבון האינסטגרם של יאיר שרקי yairsherki@​שרקי הוציא את ראשו ממיכל המים והודה: "אברי, הסכמתי לזה כי אני מפקיר אותך עכשיו לשבוע", אמר המגיש שטס לארה"ב במסגרת עבודתו העיתונאית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה