ויראלי

אברי גלעד מקפיא את הפנים: "זה כואב אבל אני אתרגל"

איש התקשורת פתח את הבוקר בטבילת הפרצוף בקערה מלאת קרח תוך כדי שהוא מתעד את הקושי מול כל עוקביו: "אני מתכוון לעשות את זה ונראה מה יצא", סיפר. מה קרה לפנים שלו בהמשך?

מערכת ice |  3
אברי גלעד (צילום פייסבוק/אברי גלעד)
איש התקשורת, אברי גלעד, החליט הבוקר לשתף את עוקביו בפעילות יוצאת דופן ממטבח ביתו. "בעוד יומיים בדיוק אתגר אמבט הקרח של עמותת ישראלס (IsrALS) לתמיכה בחולי הALS", סיפר גלעד. "כיוון שאחותי מארגנת את האירוע הזה, אין לי ברירה אלא להגיע ולטבול. אבל זה קר וגם כואב, אז גיליתי באינטרנט שאפשר להתכונן ע"י טבילת כל הפרצוץ בקערת סלט מלאה בקרח. השם ישמור! אני מתכוון לעשות את זה ונראה מה יצא".
גלעד אכן עשה זאת מול המצלמה וטבל את כל פרצופו בתוך קערה מלאת קרח למשך שניות אחדות."וואו! זה כואב! וואו!, אבל אני אתרגל", דיווח מגיש הטלוויזיה. "אני אגיע בשיא כושרי".
מתוך חשבון האינסטגרם של אברי גלעד avri_gilad@
שעות אחדות לאחר טבילת הפרצוף בקרח, גלעד כבר עדכן מתוכניתו "אברי ושרקי" בערוץ 12 וטען כי מאז הבוקר טבל את פניו עוד פעמיים בקרח וציין כי הפעולה מתפיחה את הפנים ומדובר ב"תענוג ממש".
כזכור, אתגר דלי הקרח התחיל כפעילות המיועדת לעורר מודעות למחלת ה-ALS חשוכת המרפא. האתגר, שאפשר למשתתפים לתרום לעמותות ALS או לחוות את הקור המקפיא של דלי קרח שנשפך על הראש, הפך לטרנד ויראלי ברשת החברתית. בעקבות הצלחת האתגר, עמותת ה-ALS האמריקאית החליטה להפוך אותו לריטואל שנתי לצורך גיוס תרומות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    קררררררררררר
    למניטן 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יכול להיטיב עם עור הפנים אחר גילוח , גם ישרוף קצת . תתרגל . אחלה רעיון !
    סגור
  • 2.
    קררררררררררר
    למניטן 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה יכול להיטיב עם עור הפנים אחר גילוח , גם ישרוף קצת . תתרגל . אחלה רעיון !
    סגור
  • 1.
    עד מתי
    יהופיץ 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל זה באת לעולם?
    סגור