תקשורת ומדיה

ענקית הסטרימינג ברכישה מפתיעה: כמה יעלה לצפות בסרט על נתניהו?

"תיקי ביבי", סרט הדוקו של הבימאית אלכסיס בלום והמפיק אלכס גיבני החושף קטעים מחקירות ראש הממשלה נתניהו נרכש על ידי שירות הסטרימינג החדש Jolt. הסרט יעלה לפלפורמה ב-11 בדצמבר והצפייה בו תעלה 12, האם הוא יהיה זמין גם בישראל? | כל הפרטים
מערכת ice | 
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, יונתן זינדל, תומר נויברג)
על פי דיווח שפורסם הערב (שלישי), הסרט התיעודי "תיקי ביבי" (The Bibi Files), נרכש לאחרונה על ידי שירות סטרימינג חדש לסרטי אינדי, הנקרא Jolt.film. הסרט צפוי לעלות לשירות הסטרימינג בתאריך 11 בדצמבר, והצפייה בו תדרוש תשלום של 12 דולר.
כפי שצוין בפרטים שפורסמו לראשונה באתר "וראייטי", הסרט נאסר לשידור והפצה בישראל, והוא כולל קטעים מחקירותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו (רעייתו שרה ובנם הצעיר יאיר), שטרם הופצו לציבור. בנוסף, בסרט מתראיינים עיתונאים, פוליטיקאים לשעבר, עדים ומעורבים בתיקים של ראש הממשלה נתניהו.
"תיקי ביבי" הוקרן לראשונה בחודש שעבר במסגרת פסטיבל הסרטים הבינלאומי של טורונטו. הסרט נאסר להקרנה בישראל משום שהוא כולל קטעי חקירה משטרתיים שהקרנתם אסורה, ולפיכך גם שירות הסטרימינג החדש עדיין אינו זמין בישראל.
בלום התייחסה לפרסומים על סרטה, ואמרה בתגובה לאתר "וראייטי": "על אף שישראל נמצאת בעיתונים בכל יום, אף אחד לא רצה לגעת בסרט הזה. אלכס ואני הרגשנו שבמקום לעשות ויתורים עם הסרט, כמו לצנזר קטעים שנויים במחלוקת, אנחנו יכולים להישען על אופציה נהדרת נוספת שהטכנולוגיה מציעה לנו, שהיא Jolt. אולי Jolt יכולה לשמש פלטפורמה לסרטים ששירותי הסטרימינג לא רוצים או מפחדים לקחת על עצמם."
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה