בארץ

מביך: מסיבת העיתונאים של חיזבאללה נעצרה בגלל תקיפת צה"ל | צפו

דובר חיזבאללה, קיים מסיבת עיתונאים ברובע דאחייה שבבירה הלבנונית במהלכה, התייחס לשיגור הכטב"מ לביתו של נתניהו והמשיך לשגר איומים להנהגה בישראל, אך הוא נאלץ לקטוע את דבריו בגלל תקיפה של צה"ל | צפו בתיעוד
מערכת ice | 
חיזבאללה (צילום shutterstock)
דובר חיזבאללה, מוחמד עפיף, ערך היום (שלישי) מסיבת עיתונאים בחלקו הדרומי של רובע הדאחייה בביירות, במהלכה שיגר שורת איומים על מדינת ישראל והנהגתה. דבריו נקטעו בעקבות תקיפת צה"ל באזור.
בזמן שצוותי התקשורת החלו לפנות את ציודיהם, עפיף הספיק לשלוח מסר אחרון לישראל וטען כי חיזבאללה "לא חושש מאיומים". במהלך מסיבת העיתונאים, הוא אישר גם באופן רשמי שחיזבאללה עומד מאחורי שיגור הכטכ"מ לעבר בית משפחת נתניהו בקיסריה. עם זאת, במערכת הביטחון סבורים שהארגון מנסה לחפות על המעורבות האיראנית בפעולה.
 
עפיף אמר במהלך מסיבת העיתונאים שהארגון "מחדש את האמון ביו"ר הפרלמנט נביה ברי" ומדגיש שאין משא ומתן תחת אש. הוא התייחס גם להחלטת צה"ל להפוך את סניפי בנק "אל-קרד אל-חסן", הפועל תחת חסות חיזבאללה ומממן את פעילותו, וטען כי: "אין הצדקה להפציץ את 'אל-קרד אל-חסן'. המטרה היא לזעזע את האמון בקרב הלבנונים. חיזבאללה לא מקבל את משכורותיו ואת המימון שלו מהמוסד הזה".
בנוסף, עפיף התייחס למחבלי חיזבאללה שנפלו בשבי צה"ל והדגיש כי ישראל נושאת באחריות לשלומם, מה שמחייב את הצלב האדום לפעול להבטחת ביטחונם. הוא טען שההצהרות שנמסרו על ידי המחבלים חסרות ערך, מכיוון שהתקבלו תחת לחץ.
עפיף, איים כי לא יעבור זמן רב עד שגם חיזבאללה יחזיק בשבויים ישראלים, והארגון יתנהל משא ומתן לגביהם. במקביל, אבו עוביידה, מקבילו בחמאס, בירך על ניסיון ההתנקשות בנתניהו וטען שהמהלך מהווה: "מסר להנהגה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה