תקשורת ומדיה

כתבת מעריב נגד ניר דבורי: "הפך לאיש יח"צ שמקריא את דפי המסרים"

מיקי לוין, כתבת התרבות והרכילות של מעריב, מאשימה את הכתב הצבאי של חדשות 12, ניר דבורי, בכך שחטא לדבריה לתפקידו: "ביום כיפור דבורי צריך לבקש מכולנו סליחה. העיתונאי לא עורך אף תחקיר מעמיק"

מערכת ice |  2
ניר דבורי (צילום מסך קשת 12)
כתבת הרכילות והתרבות של מעריב, מיקי לוין (הזכורה גם מהשתתפותה בעונה הראשונה של הריאליטי "האח הגדול"), פרסמה אמש טור ביקורת נוקב נגד הכתב הצבאי של חדשות 12, ניר דבורי, וטענה  "הפך לסוג של איש יח"צ שמקריא את דפי המסרים שצה"ל מוציא לכל גופי התקשורת".
לוין, שהדגישה שאין לה הכרות אישית מוקדמת עם הכתב ואף ציינה כי הוא מפיח בה ביטחון בהופעותיו בחדשות, בכל זאת ביקרה אותו על התנהלותו מאז המלחמה: "הוא היה אמור להיות כתב צבאי ששואל שאלות קשות ונוקבות את הצבא, שאלות מתבקשות, ומשיג דרך מקורות בלעדיים מידע, על מה באמת התרחש שם בשבעה באוקטובר, ומספק לנו הצופים במסגרת תפקידו תשובות, על איפה היה הצבא בבוקר השבעה באוקטובר. ומילא הטעות המרה של אותו בוקר שחור, והמודיעין שכשל שלא התריע או סיכל את חדירת המחבלים ותוכניתם שהצליחה, איפה היה הצבא בהמשך, שעות על גבי שעות באותו יום כשהפקיר את התושבים למותם, כשזעקות תושבי העוטף הגיעו לכל בית בישראל מהדרום עד הצפון, באמצעות חדשות :12 "איפה הצבא? למה הוא לא בא להציל אותנו, שמישהו יבוא להציל אותנו", לחישות שבורות של אימהות שנשמעו ויהדהדו בנו לעד, רגע לפני ששרפו אותם בעודם בחיים יחד עם ילדיהם".
 

כתבת מעריב המשיכה וטענה כי עד היום לא התקבלו תשובות על תפקוד הצבא ביום הטבח והאשימה את הכתב הצבאי: "דבורי הפך לסוג של איש יח"צ שמקריא את דפי המסרים שצה"ל מוציא לכל גופי התקשורת. במסגרת עבודת עיתונאים זה נקרא עבודה קלה, שאין בה כל מאמץ, המידע זורם אליך לנייד דרך הדוברות והיח"צ, והעיתונאי לא עורך אף תחקיר מעמיק בלקבל מידע מדויק ואמין שהצבא היה רוצה שיישאר בחדרי חדרים"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככה זה שמספיק להיות באח הגדול
    NRMG 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשביל להיות כתב במעריב. אחלה עיתון
    סגור
  • 1.
    היא צודקת בכל מילה
    ישראל ציוני 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כבר זמו רב ששמתי לב שאין עומק בדבריו של ניר דבורי. הוא גם הטיף לצבא לפעול בהתלהמות כאחרון הביביסטומים.
    סגור