תקשורת ומדיה

העיתונאי חושף: "למעריב היה קל להעסיק אותי ב-6,000 שקל לחודש ברוטו"

העיתונאי ואיש הטכנולוגיה, דרור גלוברמן, נזכר בתחילת דרכו בעיתונות במסגרת הפודקאסט "בזמן שעבדתם" ששודר בקשת 12. הקטע, שצץ ברשת, מתייחס להבדל בין דור ה-Z לדורות הקודמים וגלוברמן מסביר בו מה באמת גרם לו לעבוד בשכר רעב

מערכת ice | 
דרור גלוברמן (צילום אריק סולטן)
"עכשיו אני מבין למה נגיד למעריב היה קל להעסיק אותי מיד אחרי הצבא ב-6,000 שקל לחודש ברוטו", חשף דרור גלוברמן בפודקאסט בהנחייתו, "למה? כי אני לא הסתכלתי על הכסף. הסתכלתי על הגשמה עצמית, על 'אני מגדיר את עצמי דרך העבודה', 'אני רוצה להיות עיתונאי', נכון, זה הדבר, והכסף היה משני. והם החזיקו את הדבר הזה הרבה מאוד שנים שהוא היה משני", גלוברמן הוסיף בעקיצה.
"בדורות הקודמים זו ממש ההגדרה העצמית שלך. מי אתה? אתה העבודה שלך, אתה המקצוע שלך. ואצל הדור הזה זה פחות. עבודה זה בשביל כסף. תביא את הכסף וניפרד כידידים", סיכם עיתונאי הטכנולוגיה.
דני פלד, שותפו של גלוברמן לפודקאסט הוסיף: "להביא את דור Z  לעבודה – שני דברים חשובים לו. לפני שהוא בכלל יחליט אם הוא מגיש קורות חיים לחברה הוא יבדוק מה השכר שהחברה הזאת מציעה. הדבר השני שהוא יבדוק זה את אפשרויות הקידום כי אם יש קידום אז השכר יעלה ואם השכר יעל אז יהיו עוד אפשרויות קידום וכן הלאה. זה איזשהו מין מעגל שמזין את עצמו. בלי שני הדברים האלו מראש, הם לא יגישו קורות חיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה