תקשורת ומדיה

מגיש כאן 11 מתפרק: "בכיתי במהלך השידור, כולם פה בדיכאון"

כתב ומגיש כאן 11, העיתונאי עקיבא נוביק, השתתף בכנס של תאגיד השידור הישראלי לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר, שם הוא סיפר על ההיערכות לפרויקט השידורים של כאן והרגעים הקשים שעבר בשידור, אחרי שהיה צריך להתיר לפרסום שחבר שלו נהרג בקרב: "באמת לא היה לי מושג איך להגיד את זה. מאז ה-7 באוקטובר, התייפחתי בבכי לפחות שלוש פעמים"
מערכת ice | 
עקיבא נוביק (צילום פלאש 90/ הדס פרוש)
כתב ומגיש כאן 11, העיתונאי עקיבא נוביק, השתתף בכנס של תאגיד השידור הישראלי לציון שנה לטבח ה-7 באוקטובר, שם הוא סיפר על ההיערכות לפרויקט השידורים של כאן 11 ב-7 באוקטובר.
בראיון שערך ל"מעריב", סיפר עקיבא נוביק כי זו תחושה מוזרה לעשות לעשות אירוע בנושא: " זה אירוע מאוד עצוב, אנשים פה עצובים. כשהגעתי לברך את טל, אחראית מחלקת הטלוויזיה, ראיתי את הפרצוף ואת שפת הגוף שלה שמלאים בעצבות. כל האולם פה בדיכאון".
בהמשך, סיפר נוביק על התחושה להעביר שידור ב-7 באוקטובר: "בשידור הראשון שלי מאז השבעה באוקטובר, התייפחתי בבכי לפחות שלוש פעמים. לפני חודש מישהו פרץ בבכי באולפן שלנו ופשוט חיבקנו אותו".
בהמשך, חשף נוביק סיפור קורע לב, אחרי שהחליף את איילה חסון בהגשת אחת התוכניות, והתבשר כי צה"ל התיר לפרסום שלוחם שלדג נפל בקרב. רגע לפני שקרא מהפרומטר, הבין העיתונאי כי מדובר בחבר שלו שנפל בקרב: "באמת לא היה לי מושג איך להגיד את זה. פשוט אמרתי את שמו, שתקתי ומאוחר יותר גם בכיתי שם במהלך השידור".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה